اپلیکیشن رسمی سازمان جهانی بهداشت برای مبارزه با کرونا معرفی گردید

به گزارش مجله خبری تیرول، اپلیکشین رسمی مبارزه ویروس کرونا برای دومین بار و پس از حذف مسائل ساختاری ارائه شد. این نسخه به شکل عمومی و در قالب APK قابل بارگیری است.

اپلیکیشن رسمی سازمان جهانی بهداشت برای مبارزه با کرونا معرفی گردید

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، سازمان دنیای بهداشت برای اولین بار برنامه رسمی مبارزه با ویروس کرونا را در ماه آوریل وارد بازار کرد، اما این نسخه خیلی زود از دسترس عمومی خارج شد، زیرا هنوز آماده نبود.

اکنون سازمان بهداشت دنیای نسخه پایدار این برنامه را در پلی استور با ارائه اطلاعات قابل اعتماد و اقدامات ایمنی در برابر ویروس کشنده کرونا ارائه داده است.

این برنامه موسوم به WHO COVID-19 Updates متک، بیشتر یک برنامه عمومی است که شما را با تعداد موارد ابتلا، اخبار و مواردی از این دست به روز می نماید. این اپ به شما در خصوص تمام اصول بهداشتی و فاصله سنجی اجتماعی می گوید که به طور بالقوه می تواند از شیوع ویروس کرونا جلوگیری کند. گرچه چیز جدیدی در خصوص این اطلاعات وجود ندارد، برنامه WHO به عنوان یک منبع معتبر عمل می نماید که همه اطلاعات پراکنده را به یک دسته مستقل تبدیل می نماید.

افزون بر این ها در بخش یادگیری این اپلیکیشن، بعضی افسانه های رایج را آنالیز می نماید و به سوالات اساسی شما پاسخ می دهد. شما همچنین می توانید رشد موارد ابتلا در سراسر دنیا را تحت نظر داشته باشید. برنامه WHO COVID-19 Updates اکنون در پلی استور فعال است، اما ممکن است فرایند ارائه خدمات آن برای کاربران در کشور های مختلف با تاخیر انجام گردد.

منبع: انتخاب
انتشار: 12 بهمن 1399 بروزرسانی: 12 بهمن 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 1465

به "اپلیکیشن رسمی سازمان جهانی بهداشت برای مبارزه با کرونا معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپلیکیشن رسمی سازمان جهانی بهداشت برای مبارزه با کرونا معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید