خبرنگاران مدرس فدراسیون فوتبال: با همت جمعی کرونا را شکست می دهیم

به گزارش مجله خبری تیرول، یزد- خبرنگاران - مدرس فدراسیون فوتبال گفت: مردم ایران تا به امروز بارها چالش ها و مسائل زیادی را با ایستادگی، صبوری و همدلی پشت سر گذاشته اند و بدون شک با همت جمعی و عمل به توصیه مسوولان بهداشت و درمان کشور و ماندن در منزل بیماری کرونا را شکست خواهند داد.

خبرنگاران مدرس فدراسیون فوتبال: با همت جمعی کرونا را شکست می دهیم

جمال دهقانی شامگاه یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اضافه نمود: باید مردم و جامعه ورزشکاران که همیشه الگوی دیگران هستند با عمل به توصیه پزشکان و رعایت بهداشت فردی به خصوص ماندن در خانه نسبت به قطع زنجیره بیماری کووید 19(کرونا) اقدام نمایند.

وی ادامه داد: اگر رنجیره انتقال این ویروس با همکاری مردم و همراهی با مسوولان شکسته گردد به زودی شاهد بازگشت شرایط عادی در جامعه خواهیم بود، کسب و کارهای خرد همانند گذشته رونق خواهد گرفت، مسابقات ورزشی برگزار می گردد، کارگران کارگاه ها و کارخانه ها در محل های کار خود حاضر خواهند شد.

وی اضافه نمود تنها در این صورت است شاهد سفر انبوه مردم با قطار، اتوبوس، هواپیما و خودرو شخصی و رونق مجدد بازار در شهرها خواهیم بود.

این کارشناس فوتبال کشور اظهارکرد: در خانه ماندن و پرهیز از گشت و گذارها در خیان ها در پیشگیری از شیوع این بیماری خیلی موثر و معین نماینده است.

دهقانی یادآور شد: اگر جامعه ای سالم و پرنشاط می خواهیم، همه افراد و ورزشکاران و مربیان باید در کنار هم ، مسوولان را در این راستا مهم بیش از گذشته کمک دهند.

وی اعلام کرد: تا به امروز اقدام های خوبی برای پیشگیری صورت گرفت ولی کافی نیست و مردم اگر همکاری ننمایند قطعا کارها به نتیجه مطلوب نمی رسد.

همچنین فخرالسادات خامسی هامانه عضو ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا امروز (یکشنبه) در گفت و گو با خبرنگاران گفته بود: برای پیشگیری از شیوع بیماری و صیانت از سلامت مردم و کسبه ، همه صنوف به استثنای واحدهای تامین نماینده نیازهای اصلی شهروندان تا پنجم فروردین ماه 1399 استان تعطیل شد.

به گفته وی، همچنین فروشگاه های عظیم و شرکت های تعاونی مصرف در این مدت صرفا مجاز به ارائه کالاهای مواد غذایی و بهداشتی هستند و اعتبار بن های خرید کالای کارکنان دولت تا سرانجام تیرماه سال 1399 تمدید شد.

در مرحله نخست تعطیلی بازار طرح یادشده از چهارشنبه هفته قبل به مدت چهار روز در استان یزد اجرا شد و هدف از این اقدام پیشگیری از شیوع بیشتر این بیماری در میان مردم عنوان شد.

تعداد مبتلایان از ابتدای شیوع بیماری کرونا در استان یزد تا به امروز به 326 نفر رسید که از این تعداد آزمایش 36 نفر در 24 ساعت گذشته مثبت اعلام شد .

منبع: ایرنا
انتشار: 14 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 917

به "خبرنگاران مدرس فدراسیون فوتبال: با همت جمعی کرونا را شکست می دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مدرس فدراسیون فوتبال: با همت جمعی کرونا را شکست می دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید