آخرین مقالات حوزه کرونا را در سامانه اطلاعات به روز شده کووید 19 بخوانید

به گزارش مجله خبری تیرول، معاون پژوهشی وزارت علوم گفت: آخرین مقالات حوزه کرونا، اطلاعات مبتلاشدگان، درمان شده ها در سامانه اطلاعات به روز شده کووید 19 وجود دارد.

آخرین مقالات حوزه کرونا را در سامانه اطلاعات به روز شده کووید 19 بخوانید

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت علوم، مسعود برومند، معاون پژوهشی وزارت علوم در نشست وزیر علوم و معاونان این وزارتخانه با جمعی از اعضای کمیسیون آموزش مجلس با معرفی سامانه اطلاعات به روز شده کووید 19 که با کوشش مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری (ISC) شیراز تهیه شده، ویژگی ها و مزیت های این سایت را برشمرد و گفت: آخرین مقالات حوزه کرونا، اطلاعات مبتلا شدگان، درمان شده ها و… به صورت به روز در سایت قابل مشاهده و رصد است.

وی اضافه نمود: در مورد اقدامات آموزش عالی در دوران بحران بیماری کرونا می توان گفت که عملکرد مناسبی صورت گرفته است. همه فعالیت های پژوهشی در رابطه با این بیماری شامل فعالیت های تشخیصی تا پژوهش های علمی در پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری متمرکز شده است.

معاون پژوهشی وزارت علوم در ادامه با اشاره به اقدامات پژوهشگاه ها و پارک های علم و فناوری در مورد مبارزه با شیوع بیماری کرونا اظهار کرد: روزانه 13 هزار جفت دستکش، 65 هزار ماسک و 300 هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده توسط پارک های علم و فناوری فراوری شده است.

وی توضیح داد: همچنین فعالیت مراکز آموزشی را در این مدت برای حضور در این عرصه راهنمایی کردیم. به عنوان مثال در اصفهان 25 شرکت دانش بنیان تغییر کاربری داده و محصول خود را به سمت فراوری مواد ضدعفونی راهنمایی کردند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 976

به "آخرین مقالات حوزه کرونا را در سامانه اطلاعات به روز شده کووید 19 بخوانید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین مقالات حوزه کرونا را در سامانه اطلاعات به روز شده کووید 19 بخوانید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید