Enduro 2 گارمین؛ پرچمدار ساعت های هوشمند برای ورزش های استقامتی

به گزارش مجله خبری تیرول، دوندگان حرفه ای و ورزشکاران استقامتی اغلب برای تمرینات و مسابقات خود به محصولات گارمین متکی هستند. سال گذشته، گارمین ساعت هوشمند Enduro را روانه بازار کرد. این ساعت هوشمند برای ورزش های استقامتی مانند کوه نوردی و پیاده روی طراحی شده بود.

Enduro 2 گارمین؛ پرچمدار ساعت های هوشمند برای ورزش های استقامتی

به گزارش خبرنگاران، این شرکت اکنون از جانشین ساعت هوشمند Enduro که Enduro 2 نام دارد، رونمایی نموده است. این ساعت هوشمند با شارژ خورشیدی، عمر باتری 150 ساعته با GPS روشن و قیمت 1100 دلار ارائه می گردد.

ساعت هوشمند Enduro 2 از تیتانیوم سبک وزن، صفحه نمایش لمسی پوشیده شده به وسیله یک لنز Power Sapphire و یک بند نایلونی ساخته شده است. می توان با استفاده از شارژر خورشیدی و فناوری SatIQ عمر باتری ساعت را در حالت GPS تا 150 ساعت افزایش داد. این ساعت دارای یک نمایشگر لمسی 1.4 اینچی AMOLED با وضوح 280 در 280 پیکسل است و به منظور دوام بیشتر، نمایشگر آن با یاقوت کبود پوشانده شده است.

اتصال وایفای، بلوتوث و +ANT از دیگر ویژگی های این ساعت هوشمند است. این ساعت در حالت عادی تا 46 روز دوام می آورد و مانند ساعت Fenix 7 گارمین، دارای یک چراغ قوه LED داخلی اما دوبرابر روشن تر است. کاربران می توانند در هنگام رانندگی در شب از این چراغ قوه استفاده نمایند. ساعت هوشمند Enduro 2 دارای استاندارد ضدآب 10ATM و 32 گیگابایت حافظه داخلی است که تا 2000 آهنگ را در خود جای می دهد.

این ساعت به عنوان پرچمدار ساعت های هوشمند برای ورزش های استقامتی معرفی می گردد. از ویژگی های مرتبط با سلامتی آن می توان به سنسور ضربان قلب، SpO2، نظارت بر خواب و استرس اشاره نمود. بعلاوه مجموعه ای از ویژگی های ردیابی تناسب اندام مانند نقشه های توپوگرافی، فناوری NextFork، پیش بینی مسابقات و تنظیم سرعت برای یاری به ورزشکاران را ارائه می دهد. گارمین ادعا می نماید که در حالت عادی عمرباتری حداکثر 46 روز و در حالت ذخیره باتری حداکثر 550 روز خواهد بود. این ساعت هوشمند اکنون به وسیله وب سایت گارمین به فروش می رسد.

منبع: gsmarena

منبع: فرارو
انتشار: 19 مرداد 1401 بروزرسانی: 19 مرداد 1401 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 2177

به "Enduro 2 گارمین؛ پرچمدار ساعت های هوشمند برای ورزش های استقامتی" امتیاز دهید

1 کاربر به "Enduro 2 گارمین؛ پرچمدار ساعت های هوشمند برای ورزش های استقامتی" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "Enduro 2 گارمین؛ پرچمدار ساعت های هوشمند برای ورزش های استقامتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید