4 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل کورت بین المللی همدان

به گزارش مجله خبری تیرول، رئیس هیئت اسکواش همدان گفت: تکمیل نخستین کورت بین المللی همدان به 4 میلیارد تومان اعتبار احتیاج دارد.

4 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل کورت بین المللی همدان

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرنگاران از همدان، اسدالله ربانی مهر، رییس هیات اسکواش همدان به مناسبت روز دنیای اسکواش با بیان این که این رشته ورزشی مانند سایر رشته های پرطرفدار از جمله فوتبال و والیبال چندان در بین عموم مردم شناخته شده نیست گفت: در مدت یک سال و نیمی که ریاست هیئت را برعهده گرفتم با یاری اعضای هیئت، رسانه ها و فضای مجازی سعی کردیم این رشته را به مردم معرفی کردیم.

او اضافه کرد: به محض حضور در مسئولیت ریاست هیئت اسکواش دو برنامه کوتاه مدت داشتیم که یک مورد تمدید قرارداد با کورت شهرداری همدان و دیگری تبلیغ، جذب و آموزش علاقمندان بود.

رئیس هیئت اسکواش همدان با اشاره به این که در ایام کرونا جشنواره اسکواش در خانه را برگزار کردیم گفت: برای نخستین بار ورزشکاران اسکواش همدان در مسابقات اسکواش کشوری در سال گذشته شرکت کردند.

ربانی مهر اعلام کرد: برای نخستین بار هم دوره تربیت مربی را در همدان با حضور دنیا یوسف مربی پاکستانی و مطرح اسکواش برگزار کردیم.

او با اشاره به این که در بحث استعدادیابی بسیار جدی بودیم تاکید نمود: رتبه برتر کشوری را در سال گذشته در استعدادیابی در سطح کشور کسب کردیم.

رئیس هیئت اسکواش همدان گفت: یکی از مهم ترین اقدامات این هیئت در یک سال و نیم گذشته گرفتن زمین از اداره کل ورزش و جوانان استان و جذب اعتبار از سازمان برنامه و بودجه استان برای تاسیس 3 کورت بین المللی و یک کورت آموزشی بود.

ربانی مهر با تاکید بر این که اگر این پروژه به انتها برسد همدان قطب اسکواش کشور خواهد شد گفت: سال گذشته کلنگ این پروژه را در پارک بانوان زدیم و برای تکمیل پروژه به 4 میلیارد تومان اعتبار احتیاج داریم و به احتمال زیاد تا سال 1401 این 4 کورت به انتها می رسد.

او اعلام کرد: نخستین کورت پارکی شهر همدان را با یاری شهرداری در پارک مردم تاسیس کردیم که دو هفته دیگر افتتاح می گردد.

رئیس هیئت اسکواش استان با اشاره به این که در آخرین ارزیابی فدراسیون اسکواش بین 36 استان و منطقه ها آزاد کشور رتبه سوم کشور را کسب کردیم توضیح داد: در ارزیابی سال قبل هم رتبه دوم کشور را کسب نموده بودیم.

او با بیان این که به مناسبت روز دنیای اسکواش 15 برنامه در دستور کار داریم اسم کرد: از مهم ترین این برنامه ها می توان به برگزاری جشنواره استعدادیابی، برگزاری مسابقات بانوان و آقایان، تقدیر از مربیان، برگزاری دوره آموزشی و افتتاح کورت پارکی همدان اشاره نمود.

رئیس هیئت اسکواش استان با اشاره به این که همدان استان تعیین استان های غرب کشور در این رشته است تاکید نمود: در حال حاضر 270 ورزشکار سازمان یافته و 17 مربی داور در این رشته ورزشی در سطح استان فعال هستند.

منبع: تسنیم

د

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 1896

به "4 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل کورت بین المللی همدان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل کورت بین المللی همدان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید