3 برابر شدن فراوری خودرو های موستانگ Mach، E به علت افزایش تقاضا

به گزارش مجله خبری تیرول، شرکت فورد فراوری خود را برای خودرو های موستانگ Mach-E تمام الکتریکی سه برابر خواهد نمود.

3 برابر شدن فراوری خودرو های موستانگ Mach، E به علت افزایش تقاضا

به گزارش خبرنگاران، به نقل از موتور وان، جیم فارلی مدیرعامل فورد، با انتشار توئیتی گفت که تحویل تقاضا های باورنکردنی برای خودروی موستانگ Mach-E تمام الکتریکی این شرکت سخت بوده، اما این خودروساز کوشش خود را انجام خواهد داد. او در این توئیت بدون شرح خاصی گفت که فورد در حال افزایش فراوری مدل Mach-E به 200 هزار خودرو در سال در آمریکا از سال 2022 و در اروپا تا سال 2023 است.

به گفته نشریه Automotive News، شرکت فورد یادداشتی را به تامین کنندگان ارسال نموده و به آن ها گفته که تحویل خودرو های الکتریکی 18 ماه به تعویق خواهد افتاد. علاوه بر این خودرو های برقی، دیگر در کارخانه فورد در کواتیتلان مکزیک، که اکنون به فراوری موستانگ ماچ ای اختصاص داده شده، فراوری نخواهند شد.

خودرو های الکتریکی Explorer و Aviator قرار بود عرضه های بزرگ بعدی خودرو های برقی این شرکت پس از F-150 Lightning باشند و قرار بود تا اواسط سال 2023 فراوریشان شروع گردد، اما این تاخیر 18 ماهه به این معنی است که تا دسامبر سال 2024، این خودرو ها از خط فراوری خارج نخواهد شد. بعلاوه شرکت فورد هنوز اعلام ننموده که کدام کارخانه، خودرو های تازه را فراوری خواهد نمود.

بیشتر بخوانید

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 17 بهمن 1400 بروزرسانی: 17 بهمن 1400 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 2009

به "3 برابر شدن فراوری خودرو های موستانگ Mach، E به علت افزایش تقاضا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "3 برابر شدن فراوری خودرو های موستانگ Mach، E به علت افزایش تقاضا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید