ساخت تلفن هوشمند در ال جی متوقف شد

به گزارش مجله خبری تیرول، شرکت کره ای ال جی گام مهمی به سوی تعطیلی کسب و کار تلفن همراه خود برداشت و آخرین تلفنهای ال جی از خط فراوری بیرون آمد و این شرکت از روز دوشنبه دیگر گوشی فراوری نمی کند.

ساخت تلفن هوشمند در ال جی متوقف شد

به گزارش خبرنگاران، این خبر در نشریه آسیا بیزنس دیلی منتشر شد و انگجت برای تایید آن با ال جی تماس گرفت. ال جی در اوایل آوریل اعلام نموده بود کسب و کار تلفن همراه خود را تعطیل می نماید اما فراوری گوشی را به مدت چند ماه ادامه خواهد داد تا به قراردادهایی که با شرکتهای مخابراتی دارد عمل کند. کارخانه ای در ویتنام که ال جی بسیاری از تلفنهای هوشمند خود را در آن فراوری می کرد، به کارخانه فراورینماینده دستگاههای خانگی تبدیل خواهد شد.

ال جی پس از سالها ضرردهی این بخش خاطرنشان کرد از کسب و کار ناموفق تلفن همراه تا سرانجام ژوییه خارج خواهد شد با این حال همچنان ممکن است پس از این تاریخ به فروش برخی دستگاههایش ادامه دهد. کسانی که تلفن ال جی را خریداری نمایند حداکثر تا سه سال به روزرسانی های سیستم عامل اندروید را دریافت خواهند کرد. این شرکت همچنین چهار سال خدمات پس از فروش از تاریخ فراوری فراهم خواهد نمود.

بر اساس گزارش انگجت، ال جی گویا به میزان نامحدودی از مدلهای Velvet 2 Pro و LG Rollable که در نمایشگاه CES لاس وگاس رونمایی نموده بود را به کارمندانش در کره جنوبی فروخته است.

شرکت ال جی دو ماه پیش در بیانیه ای اعلام نموده بود در 31 ژوییه به فراوری و فروش تلفن همراه سرانجام می دهد تا منابع خود را در حوزه های برخوردار از رشد مانند خودروهای برقی، خانه هوشمند، روباتیک و هوش مصنوعی متمرکز کند. ال جی یکی از پیشگامان سیستم عامل اندروید بود و با گوگل در خط فراوری تلفن هوشمند نکسوس و فراوری بخشی از بهترین فناوریهای دوربین و صفحه نمایش در نخستین روزهای این حوزه همکاری کرد. این شرکت در آمریکا سومین برند پس از آیفون اپل و سامسونگ الکترونیکس کره جنوبی بود اما سالهاست که توان رقابتی خود را از دست داده بود و وان پلاسی چینی این شرکت را کنار زده بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 تیر 1400 بروزرسانی: 20 تیر 1400 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 1755

به "ساخت تلفن هوشمند در ال جی متوقف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت تلفن هوشمند در ال جی متوقف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید