یکه تازی زنان قهرمان در تلویزیون؛ روایت زنان قهرمان ایران در شبکه مستند

به گزارش مجله خبری تیرول، تهران (پانا) - برای پاسداشت زنان ورزشکار ریل ویژه مجموعه مستندهای ورزش زنان در ایران در جدول پخش شبکه مستند جانمایی شد.

یکه تازی زنان قهرمان در تلویزیون؛ روایت زنان قهرمان ایران در شبکه مستند

به گزارش روابط عمومی شبکه مستند، مجموعه مستندهای ورزش زنان در ایران پرتره هایی از زنان ورزشکار ایرانی است و در آن مستندهای قهرمان، پروانگی، سوسن در سحر می شکوفد و پرچم افتخار پخش می گردد. پیش از این نیز مستند های باور و خواهران قریب از این بسته تصویری ویژه روی آنتن رفته است.

مستند قهرمان به تهیه کنندگی و کارگردانی الهام آقالری و از فراوریات شبکه مستند روایتی از زندگی فاطمه حشمتی مادربزرگی 84 ساله و قهرمان ملی و آسیایی در رشته دومیدانی است که برای شرکت در مسابقه دنیای با دردسرهای زیادی روبرو است و برای برطرف موانع برای حضور در مسابقه بسیار کوشش می نماید. این مستند امشب از تلویزیون پخش می گردد.

مستند تا پروانگی ساخته حسین رحمتی نام مستندی از مجموعه مستندهای ورزشی با موضوع زندگی حمیده عباسعلی قهرمان کاراته دنیا است و به آنالیز زندگی این قهرمان در آستانه المپیک می پردازد. تا پروانگی چهارشنبه 13 بهمن روی آنتن می رود.

سوسن در سحر می شکفد به تهیه کنندگی مشترک روح الله اکبری و فاطمه محسنی و کارگردانی روح الله اکبری برای مرکز سیمای استان ها ساخته شده و می کوشد قصه زندگی دختر عشایری را روایت کند که علیه تفکر غلط شوریده است.

این مستند روایتگر سختی های زندگی بانوی عشایر، ورزشکار و قهرمان لک از ایل زوله وند (زوله)، سوسن رشیدی، در رشته کیک بوکسینگ است. سوسن در سحر می شکوفد دوشنبه 18 بهمن در جدول پخش شبکه مستند قرار گرفته است.

19 و 20 بهمن هم دو قسمت از مجموعه مستند 6 قسمتی پرچم افتخار پخش می گردد، مجموعه مستندی به تهیه کنندگی زهرا مشتاق و کارگردانی وحید زارع زاده که در شبکه مستند فراوری شده و به ورزشکارانی که در مسابقات پارالمپیک جاکارتا پیروز به کسب مدال شده اند، پرداخته است.

پخش مجموعه مستندهای ورزش زنان در ایران از یکشنبه 10 بهمن شروع شده و تا چهارشنبه 20 بهمن ادامه خواهد داشت. این بسته تصویری ویژه یکشنبه تا چهارشنبه ساعت 18:30 پخش می گردد و تکرار آن روز بعد ساعت 8 خواهد بود

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 5 خرداد 1401 بروزرسانی: 5 خرداد 1401 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 2106

به "یکه تازی زنان قهرمان در تلویزیون؛ روایت زنان قهرمان ایران در شبکه مستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یکه تازی زنان قهرمان در تلویزیون؛ روایت زنان قهرمان ایران در شبکه مستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید