گروه امیرمنصور آریا از تراورس خلع ید شد ، تقدیر وزیر راه از مدیرعامل تراورس برای بازگرداندن شرکت به راه آهن

به گزارش مجله خبری تیرول، شرکت ابنیه فنی راه اهن تراورس با پیگیری های مدیرعامل این شرکت و حکم قطعی شعبه 21 دادگاه حقوقی تهران به بیت المال بازگشته است.

گروه امیرمنصور آریا از تراورس خلع ید شد ، تقدیر وزیر راه از مدیرعامل تراورس برای بازگرداندن شرکت به راه آهن

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، شرکت ابینه فنی راه آهن تراورس باردیگر و با پیگیری مدیرعامل این شرکت به راه آهن جمهوری اسلامی ایران برگشت.

این خبر را غلامحسین اسماعیلی، سخنگوی دستگاه قضا در جلسه پیگیری اجرای مصوبات سفر های استانی رئیس قوه قضاییه به استان های البرز و یزد بیان نمود.

حکم بازگشت تراورس به بیت المال را شعبه 21 دادگاه حقوقی تهران صادر کرده و بر این اساس قرارداد واگذاری این شرکت به شرکت امیرمنصور آریا ابطال شده است.

اسلامی، وزیر راه و شهرسازی هم تقدیرنامه ای خطاب به معینی، مدیرعامل شرکت تراورس صادر کرده و در آن از تلاش های او برای بازگرداندن تراورس به راه آهن جمهوری اسلامی ایران تقدیر کرده است.

به این صورت، گروه امیرمنصور آریا که از سال 91 بیش از 95 درصد سهام شرکت تراورس را خریداری کرده بود، دیگر در این شرکت سهمی ندارد و نمی تواند در آن اثرگذار باشد. گروه امیرمنصور آریا از طریق خرید سهام شرکت آهن و فولاد لوشان، اقدام به خرید سهام تراورس کرده بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 دی 1399 بروزرسانی: 30 دی 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 1439

به "گروه امیرمنصور آریا از تراورس خلع ید شد ، تقدیر وزیر راه از مدیرعامل تراورس برای بازگرداندن شرکت به راه آهن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گروه امیرمنصور آریا از تراورس خلع ید شد ، تقدیر وزیر راه از مدیرعامل تراورس برای بازگرداندن شرکت به راه آهن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید