گردش 24 ساعته؛ سنگاپور

به گزارش مجله خبری تیرول، سفر به جزیره سنگاپور با 5.4 میلیون نفر جمعیت و جنبه های فرهنگی متنوع و جذاب، سفری به یادماندنی و موقعیتی مناسب برای آشنایی با فرهنگ های اصیل آسیایی است. حتی در سفری 24 ساعته به سنگاپور، با برنامه ریزی صحیح می توانید بخش قابل توجهی از جذابیت های این کشور؛ از ویژگی های فرهنگی اصیل و کهن در محله های چینی، هندی و مالایی تا پیشرفت و مدرن گرایی حیرت انگیز منطقه مرکزی مارینا بی (Marina Bay) را بازدید نموده و اوقات خوش و پرباری داشته باشید. با خبرنگاران همراه باشید.

گردش 24 ساعته؛ سنگاپور

همراه ما باشید تا با تور سنگاپور از توسعه‌یافته ترین کشور آسیا دیدن کنید.

در سفری 24 ساعته به سنگاپور، برای برخورداری از جذاب ترین ویژگی های این کشور و بردن نهایت استفاده از وقت محدود، می توانید سفر خود را به ترتیب زیر زمان بندی کنید:

صبح (9 صبح تا 12 ظهر)

روز خود را با بازدید از محله مشهور کامپونگ گلام (Kampong Glam) در بخش مالایی نشین شهر آغاز کنید تا فارغ از ازدحام گردشگرها و آفتاب سوزان بعدازظهر، در آرامش از زیبایی های آن بهره مند شوید. رستوران سنگاپور Zam Zam در جاده North Bridge با منویی شامل می گورنگ (نودل هندی سرخ شده) و مارتاباک (پنکیک پرشده با گوشت چرخ نموده گوسفند) و نوشیدنی هایی مثل ته تاریک (شیر داغ، چای و شکر) یا کاپی تاریک (شیر داغ، قهوه و شکر)، محلی مناسب برای صرف یک میان وعده لذیذ و تجدیدقوا است. در ادامه، سری به مسجد سلطان سنگاپور و مرکز میراث فرهنگی مالایی (نمایشگاه تاریخ تمدن باستانی مالایی) بزنید. ساختمان مرکز میراث فرهنگی در گذشته ایستانا کاپانگ گلام نام داشت و کاخ پادشاه سنگاپور بود.

بعدازظهر (12 ظهر تا 4 بعدازظهر)

مقصد بعدی، محله چینی ها است که Niu che shui (نیو چو شِی) نام دارد و از زمان ساخته شدن بندر اصلی شهر به دست سر استمفورد رافلز، محل سکونت چینی های ساکن سنگاپور بوده است. قدیمی ترین خیابان های این محله عبارت اند از: پاگودا (Pagoda)، تمپل (Temple)، ترنگانو (Trengganu) و سایگو (Saigo) که محل های مناسبی برای مشاهده معماری دوران قبل از استقلال و همین طور خرید از فروشگاه های بی شمار سوغات سنگاپور هستند. این محله با بیش از 220 غرفه فروش غذا، بزرگ ترین مرکز فروشنده های خیابانی غذا در سنگاپور و طبعا محل مناسبی برای صرف نهار و لذت بردن از غذاهای محلی است. بعد از نهار می توانید به خرید ادامه بدهید یا از جاذبه های گردشگری سنگاپور که بخش مهمی از شهرت آن ها، حاصل ترکیب منحصربه فرد فرهنگ ها و ادیان مختلف است، بازدید کنید.

عصر (4 بعدازظهر تا 7 عصر)

گردشگری فرهنگی در سنگاپور بدون بازدید از محله هندی ها (Little India) کامل نیست. با ورود به این محله و مشاهده طالع بین های دوره گرد و طوطی های فالگیر آن ها، گل فروش هایی که در کنار خیابان به درست کردن تاج گل مشغول اند و رایحه تندوتیز ادویه هندی، احساس می کنید که در خیابان های جنوب هند هستید. برای صرف عصرانه در این محله، می توانید سری به بازار سرپوشیده Arcade بزنید و یا وقت خود را با زدن یک تتوی موقتی زیبا بگذرانید. ماهی یا جوجه پخته شده بر روی برگ موز با کاری و سایر ادویه هندی، گزینه های خوبی برای شام در محله هندی ها هستند.

شب (7 عصر تا 9 شب)

تا اینجا، از سه ناحیه اصلی سنگاپور بازدید نموده اید. برای کامل شدن ماجراجویی کوتاهتان در این شهر، باید حتما چشم انداز مسحورکننده شب های مارینا بی را نیز ببیند. بهترین نقطه برای تماشای کامل این ناحیه، پارک مرلیون (Merlion) است که با مجسمه مرلیون (موجود افسانه ای با سر شیر و بدن ماهی) به عنوان نماد گردشگری سنگاپور، شهرت زیادی دارد. در این پارک قبل از تعطیل شدن، نمایشی مبهوت کننده از ترکیب آب، نور، صدا و آتش انجام می گردد که آخرین ساعات سفر سنگاپور را برای شما به خاطره ای تکرار نشدنی و منحصربه فرد تبدیل خواهد نمود. منبع :Urban Adventuresمنبع: کجارو
انتشار: 11 مهر 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 388

به "گردش 24 ساعته؛ سنگاپور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گردش 24 ساعته؛ سنگاپور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید