معرفی هتل مارینا بی سندز سنگاپور ، 5 ستاره

به گزارش مجله خبری تیرول، هتل مارینا بی سندز سنگاپور | Marina Bay Sands سنگاپور

هتل پنج ستاره مارینا بی سندز سنگاپور (Marina Bay Sands سنگاپور) برجی در کنار خلیج است که امروز به نماد این شهر تبدیل شده است. موقعیت قرار گیری آن دسترسی آسانی به مرکز شهر دارد و ویژگی فوق العاده هتل را می توان استخر ساخته شده در طبقه آخر برج دانست. هتل مارینا بی سندز در میان لوکس ترین هتل های دنیا جای می گیرد. در ادامه با ما در خبرنگاران همراه باشید تا به اتفاق یکدیگر، انواع خدمات رفاهی، تفریحی، موقعیت و فاصله هتل مارینا بی سندز سنگاپور را با مرکز شهر به تفصیل مورد آنالیز قرار دهیم.

معرفی هتل مارینا بی سندز سنگاپور ، 5 ستاره

همراه ما باشید تا با تور سنگاپور از توسعه‌یافته ترین کشور آسیا دیدن کنید.

خدمات رفاهی هتل مارینا بی سندز سنگاپور

در هتل می توانید ارز خود را تبدیل به واحد پولی سنگاپور کنید و در صورتی ساعت ورود و خروج شما با پذیرش هتل تفاوت زیادی داشته باشد چمدان های خود را در انبار چمدان بگذارید و از زمان خود بهره ببرید. در هتل خدمات سرویس اتاق 24 ساعته داده می گردد و اتاق ها به صورت روزانه تمیز شده و لوازم آرایشی-بهداشتی لازم در اتاق قرار داده می شوند. برای کسانی همراه بچه هایشان سفر می نمایند خدمات نگهداری از کودک در نظر گرفته شده است.

  • آسانسور
  • پذیرش 24 ساعته
  • استند فروش سوغاتی
  • تهویه هوای مطبوع
  • گاو صندوق
  • خدمات خشکشویی
  • واکس کفش
  • اتاق کنفرانس
  • خدمات زیبایی
  • ویلچر
  • خدمات برای افراد دارای محدودیت جسمی
  • اتاق چمدان

کارمندان هتل به زبان های چینی، مالایی، انگلیسی، ژاپنی و کره ای جوابگوی شما خواهند بود. چک این هتل از ساعت 15 تا 12 شب انجام می گردد و برای تحویل اتاق نیز از 7 صبح تا 11 ظهر زمان خواهید داشت، البته چک این و چک اوت هتل با سرعت زیادی انجام می گردد.

امکانات تفریحی هتل مارینا بی سندز سنگاپور

هتل مارینا بی سندز سنگاپور دارای یک استخر بزرگ در فضای وطبقه بالای برج است که چشم اندازی فوق العاده به شهر سنگاپور دارد. برای علاقه مندان به اینترنت نیز امکان دسترسی به آن از تمامی اتاق ها و مکان های عمومی هتل وجود دارد. علاوه بر این هتل تورهای گردشگری در منطقه را برگزار می نماید و همچنین مجموعه آمفی تئاتر هتل اغلب اوقات برنامه های سرگرم نماینده ای را برگزار می نماید.

رستوران های هتل

  • رستوران سلاوی: رستوران دارای چشم اندازی فوق العاده به شهر است و در آن غذاهای بین المللی، آسیایی و محلی سرو می گردد.
  • رستوران (SPAGO BY WOLFGANG PUCK): اگر اهل غذاهای آمریکایی و بین المللی هستید می توانید این را برای صرف نهار یا شام انتخاب کنید.

امکانات اتاق های هتل

تمامی اتاق های هتل مارینا بی سندز سنگاپور دارای دستگاه تهویه مطبوع هوا هستند. در اتاق ها دستگاه چای ساز و قهوه ساز قرار داده شده است و مهمانان می توانند از بسته بندی چای و نسکافه آماده در اتاق استفاده نمایند، همچنین میز کار نیز موجود است. مهمانان می توانند از سرویس بیدار کردن تلفنی مشتری ها استفاده نمایند. سیگار کشیدن در اتاق های هتل مجاز است و فضای مناسب و راحت برای نشستن ایجاد شده است. هر روز بطری آب نوشیدنی رایگان در سرویس اتاق شارژ می گردد. اتاق ها دارای حوله، حوله تن پوش، لوازم اولیه خیاطی، سشوار، دمپایی، تلفن داخل حمام، مینی بار و تلوزیون نیز می باشند.

انواع اتاق های هتل

  • اتاق پریمیر تویین: این اتاق ها 47 متر مربع وسعت دارند و دارای دو تخت سینگل هستند. به سه چشم انداز متفاوت باغ، شهر و معمولی در اختیار مهمانان قرار می گیرند.
  • اتاق دولوکس تویین: این اتاق ها 39 متر مربع وسعت دارند و با سه چشم انداز، شهر، باغ و معمولی در اختیار مهمانان قرار می گیرند. هر اتاق دارای دو تخت سینگل است.
  • سوییت سند (Sands): این سوییت 145 متر مربع مساحت دارد و دارای یک تخت کینگ سایز می باشد که با چشم انداز باغ پذیرای مسافران است.
  • اتاق دولوکس کینگ: اتاقی با یک تخت کینگ سایز و 39 متر مساحت که چشم انداز رو به باغ دارد.

فاصله هتل تا جاذبه های سنگاپور

محله تیونگ بارو: تا شما 7.5 کیلومتر فاصله دارد. تاکسی این راستا را 18 دقیقه ای می رود. اگر پیاده بروید 1 ساعت بعد به اینجا می رسید.

اسکله های کلارک و رابرتسون: 1.8 متر از شما دورتر است که اگر پیاده بروید 20 دقیقه و با تاکسی 8 دقیقه زمان احتیاج است. اتوبوس نیز 20 دقیقه ای شما را می برد.

تئاتر سنگاپور رپرتوری: این سالن نمایش در مسافت 800 متری واقع شده است که برای رسیدن به آن توسط تاکسی حدود 5 دقیقه زمان احتیاج دارید. پیاده 13 دقیقه ای و با اتوبوس 10 دقیقه ای می رسید.

موزه هنر سنگاپور: 1.8 کیلومتر از شما دورتر است که توسط تاکسی 10 دقیقه ای به آن خواهید رسید. پیاده 30 دقیقه و با اتوبوس 25 دقیقه بعد می رسید.

مرکز خرید سانتک سیتی: 1.2 کیلومتر تا هتل فاصله دارد که پیاده 20 دقیقه تا آنجا راه است. اگر با اتوبوس بروید 13 دقیقه و با تاکسی 5 دقیقه بعد می رسید.

مرکز خرید مصطفی سنتر: این مرکز خرید حدودا 3.7 کیلومتر تا شما فاصله دارد که با تاکسی 11 دقیقه ای و با اتوبوس 30 دقیقه ای می رسید.

استودیو یونیورسال سنگاپور: 12 کیلومتر با شما فاصله دارد. توسط تاکسی می توانید حدود 15 دقیقه بعد به این پارک موضوعی برسید و اگر از اتوبوس بهره ببرید، 40 دقیقه در راه خواهید بود..

فرودگاه بین المللی سنگاپور: 20 کیلومتر تا هتل فاصله دارد. تاکسی شما را طی 20 دقیقه به آنجا می رساند. با وسایل نقلیه عمومی نیز 1 ساعت زمان خواهد برد.

موقعیت هتل مارینا بی سندزسنگاپور

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

10 Bayfront Avenue, Marina Bay, 018956 سنگاپور, سنگاپور

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 15 مهر 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 405

به "معرفی هتل مارینا بی سندز سنگاپور ، 5 ستاره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل مارینا بی سندز سنگاپور ، 5 ستاره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید