کمبود مدرسه در جم

به گزارش مجله خبری تیرول، به گزارش خبرنگاران، محمد حسینی بعد از ظهر چهارشنبه در آیین معارفه مدیر اجرایی مجتمع مسکونی پارس جم اظهار داشت: از خدمات مدیر اجرایی سابق مجتمع مسکونی پارس جم سپاسگزارم و برای مدیر جدید آرزوی موفقیت دارم.

کمبود مدرسه در جم

وی اضافه کرد: امروز جمعیت بزرگی از کارکنان نفت و گاز و خانواده‌های آنان در شهر جم ساکن هستند و به دلیل رشد منحصر به فرد جمعیت جم، با مشکلات جدی در حوزه های زیرساختی مواجهیم.

فرماندار شهرستان جم ادامه داد: در حوزه آموزش و پرورش با کمبود مدارس مواجه هستیم و هم اکنون هشت پروژه احداث مدرسه در شهر جم به دلیل مشکل تملک زمین و تامین اعتبار بلاتکلیف مانده است.

وی بیان کرد: برای خرید زمین در جم باید سه برابر هزینه ساخت مدرسه را پرداخت کرد و اگر در راستای تامین فضای مورد نیاز حمایتی انجام نشود قطعا طی سال های آتی با بحران جدی و تبعات تلخ مواجه خواهیم شد.

حسینی افزود: پروژه آبرسانی جم فصل مشترک و حیاتی شهرستان و نفت و گاز است و لازم است مدیران نفت و گاز برای تسریع در تکمیل این پروژه نهایت تلاش خود را انجام دهند.

وی گفت: در بحث تامین برق پایدار شهرستان و احداث پست 132 کیلوولت با مشکل جدی در بحث زمین مواجه هستیم که امیدواریم در این راستا بتوانیم از ظرفیت مجتمع مسکونی پارس جم استفاده کنیم.

فرماندار شهرستان جم خاطرنشان کرد: اگر تا چشم انداز 1400 پست برق جدید جم احداث نشود بحران برق به بحران آب جم اضافه خواهد شد.

وی افزود: امروز نگاه شهر و شهرک معنا ندارد و همه در یک منطقه و با مشکلات یکسان مواجهیم که باید با تعامل و همکاری در رفع این مشکلات تلاش کنیم.

حسینی گفت: مشکلات امروز شهرستان جم، مشکل همه ساکنان اعم از مردم بومی و نفت و گاز است و وزارت نفت باید عمل به مسئولیت های اجتماعی را جدی تر از گذشته در دستور کار قرار دهد.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 24 مرداد 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 8

به "کمبود مدرسه در جم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمبود مدرسه در جم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید