چهارشنبه آخرین فرصت ثبت نام در تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی

به گزارش مجله خبری تیرول، حسین توکلی - مشاور عالی سازمان سنجش در تبادل نظر با خبرنگار مهر اضافه کرد: مرحله تکمیل ظرفیت پذیرش رشته های تحصیلی پذیرش صرفاً براساس سوابق تحصیلی (معدل کل دوره کاردانی) در دانشگاه فنی و حرفه ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی - غیرانتفاعی در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسـته سال 1396 از سوم آبان شروع شده و تا اول آذر ماه 96 ادامه دارد.

چهارشنبه آخرین فرصت ثبت نام در تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی

مشاور عالی سازمان سنجش یادآور شد: تمامی داوطلبان علاقه مند به تحصیل در رشته های تحصیلی دانشگاه فنی و حرفه ای و مؤسسات آموزش عالـی غیرانتفاعی (اعم از داوطلبانی که در آزمون مذکور ثبت نام نموده و یا ثبت نام ننموده اند) می توانند بر اساس اطلاعیه سازمان سنجش تا مهلت زمانی اعلام شده برای ثبت نام مراجعه نمایند.

وی یادآور شد: متقاضیان می توانند با مراجعه به دانشکده ها و آموزشکده های فنی و حرفه ای تحت پوشش دانشگاه فنی و حرفه ای و یا مؤسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی و کسب اطلاع از رشته های پذیرنده دانشجو در این مرحله نسبت به شرکت و انتخاب کدرشته محل مورد تقاضای خویش اقدام نمایند.

توکلی تاکید نمود: تا امروز 27 آبان ماه 96 تعداد 9 هزار و 238 نفر در تکمیل ظرفیت پذیرش رشته های تحصیلی دانشگاه فنی و حرفه ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی - غیرانتفاعی در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسـته ثبت نام نموده اند.

منبع: ویکی گرام
انتشار: 11 دی 1399 بروزرسانی: 11 دی 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 1411

به "چهارشنبه آخرین فرصت ثبت نام در تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهارشنبه آخرین فرصت ثبت نام در تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید