چرا مالزی را خانه ملت ها می دانند؟

به گزارش مجله خبری تیرول، مالزی صندلی فرهنگ های مختلف

خانه هر کسی جایی است که در آن احساس راحتی کند. مالزی یکی از آن جاهایی است که جدای از فرهنگ، مذهب، یا هر پس زمینه ای از افراد همواره به آنها خوشامد می گوید. این کشور صندلی تعدادی از جاذبه های فوق العاده ای است که در هیچ کجای دیگر به جز مالزی پیدا نمی شوند. پس با خبرنگاران همراه باشید تا شما را با خود به یک سفر کوتاه ببرد…

چرا مالزی را خانه ملت ها می دانند؟

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

بلندترین پل آسمانی دنیا، قدیمی ترین جنگل های بارانی دنیا، یکی از زیبا ترین جزایر دنیا و از آنجا هم غارهایی پر رمز و راز… اینها چیزهایی است که فقط در این کشور می بینید و بس!

مالزی خانه بلندترین آسمانخراش های دنیاست

آیا ممکن است سفرمان در مالزی را از جایی به جز کوالالامپور آغاز کنیم؟ این شهر بی نظیر است و هیچ چیزی نیست که شما نتوانید در فرهنگ چند ملیتی این کشور پیدا کنید. ترن های هوایی در مراکز خرید، میمون های بامزه ای که روی شاخه درختان از این سو به آن سو می روند و چیزی که اصلا نمی توانید آن را نادیده بگرید… برج های دو قلوی پتروناس.

دیدنی ترین ویژگی ای که این برج ها دارند، بلندترین پل آسمانی ای در دنیا است که دو برج را به هم وصل می نماید. این پل برای عموم آزاد است و هر روز در ساعت های خاصی می توانند از آن بازدید نمایند. پیشنهاد می کنیم حتما از آن دیدن کنید و بهترین مناظر کوالالامپور در بالای آن را از دست ندهید.

این ساختمان از سال 1998 تا سال 2004، بلندترین ساختمان دنیا بود اما حالا بلندترین برج دوقلوی دنیا است. از نوک برج تا پایه آن ارتفاع 452 متری دارد و جالب است بدانید هر کدام از برج ها توسط 2 شرکت مختلف ساخته شده اند که یکی از برج ها را کشور کره و یکی راهم کشور ژاپن ساخته است.

این کشور بهشت غذاهاست…

طبق یک قانون کلی، همواره چیزهای خوب در کنار خود بهایی هم دارند، مثلا اگر چیزی عالی باشد، پس حتما گران است و اگر هم ارزان باشد احتمالا به آن عالی نمی گوییم مخصوصا وقتی پای غذا در میان باشد!

اما در مالزی اینطور نیست، در این کشور شما می توانید بهترین و خوش مزه ترین غذاها را با هزینه خیلی کمی میل کنید. چه غذای مالایی دوست داشته باشید و چه چینی، هندی یا تایلندی، فود کورت های مالزیایی در این کشور بهترین آن را با کمترین هزینه برایتان آماده می نمایند. بهترین دکه های غذایی که در این کشور می توانید پیدا کنید در پنانگ قرار دارند.

خانه فرهنگ های متفاوت…

مالزی جایی است که همه در محیطی آرام و پر از احترام و صلح در کنار هم زندگی می نمایند. وقتی به این کشور وارد می شوید، کلیساها را در کنار مساجد و مکان های مذهبی مالایی ها می بینید. در این کشور می توانید کریسمس را در حالیکه برای سال نوی چینی آماده می شوید جشن بگیرید یا برای ماه مبارک رمضان آماده شوید…

مالزی کشوری چند فرهنگی و صندلی مردم و فرهنگ های مختلفی از سرتاسر دنیاست. مالزی جایی است که در آن مردم از هر گوشه دنیا کنار هم آمده اند و خانه هر کسی است که دوست داشته باشد آن را خانه خود بداند…

منبع: gotravelyourway.com

منبع: الی گشت
انتشار: 16 شهریور 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 314

به "چرا مالزی را خانه ملت ها می دانند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا مالزی را خانه ملت ها می دانند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید