ویتنام با گسترش هتل ها، صنعت گردشگری خود را رونق می بخشد

به گزارش مجله خبری تیرول، کسب و کار هتل ها در ویتنام رو به رشد است. هتل ها درصدد گسترش و توسعه در مناطق مهم گردشگری ویتنام هستند.

ویتنام با گسترش هتل ها، صنعت گردشگری خود را رونق می بخشد

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام سفر کنید.

هتل های بین المللی و زنجیره ای ویتنام از شهرهای اصلی همچون هوشی مین و هانوی در حال توسعه و گسترش به سوی شهرهای دیگری چون دانانگ، فو کوک، نوآ ترانگ و ساپا هستند.

مشاور توسعه گروه بین المللی هتل های ویتنام، لی هوانگ وو، معتقد است که شهرهای دانانگ و نوآ ترانگ از شهرهای کلیدی برای گسترش و توسعه گردشگری هستند.

اونگ معاون هتل های پان پسیفیک (Pan Pacific) گفت:

شهرهای هوشی مین و هانوی دو قطب مهم گردشگری برای این هتل ها به شمار می روند و در حال حاضر در حال توسعه این هتل ها در دو شهر دانانگ و فو کوک هستیم. این مناطق از ناحیه های مهم آینده برای رشد و توسعه صنعت گردشگری هستند. این هتل ها فقط محدود به این شهرها نخواهد بود و هدف ما ساخت هتل آپارتمان ها در مناطق مختلف نیز است. توسعه این هتل ها در 3 تا 5 سال آینده دوبرابر خواهد شد.

از دیگر مناطق کلیدی ویتنام، منطقه خوترانگ است که اولین منطقه گردشگری (Club Med) ویتناماین کشور در آن واقع شده است و به زودی با انبوه گردشگران روبرو خواهد شد. مدیران هتل ها به این مناطق ویژه و مهم گردشگری توجه بسیار می نمایند. در حال حاضر صنعت گردشگری ویتنام با هتل ها رو به گسترش است و این هتل ها نقش کلیدی را در گردشگری بین المللی ویتنام ایفا می نمایند. فعالان صنعت گردشگری ویتنام در ایفای تغییرات چشمگیری همچون زیرساخت ها و خدمات استاندارد تاثیرگذار خواهند بود.

منبع: کجارو / travelandtourworld.com
انتشار: 12 مرداد 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 245

به "ویتنام با گسترش هتل ها، صنعت گردشگری خود را رونق می بخشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویتنام با گسترش هتل ها، صنعت گردشگری خود را رونق می بخشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید