لذت گشت و گذار در برترین مراکز خرید هانوی مرکز ویتنام (تور ویتنام ارزان)

به گزارش مجله خبری تیرول، معرفی برترین مراکز خرید هانوی مرکز ویتنام برای کسانی که به این شهر و دیار سفر نموده اند حائز اهمیت است. برترین مراکز خرید هانوی تعداد محدودی دارند اما قطعا می توانند احتیاج شما را برای دسترسی به یک مرکز خرید بزرگ و گسترده برطرف کند. در این مقاله به معرفی چند نمونه از برترین نمونه های ممکن خواهیم پرداخت.

لذت گشت و گذار در برترین مراکز خرید هانوی مرکز ویتنام (تور ویتنام ارزان)

سفر به دل زیباترین منطقه آسیا را با تور ویتنام ارزان تجربه کنید و از شهرهای هوشی مین و هانوی ویتنام دیدن کنید.

خرید آنلاین بلیط هواپیما به مقصد ویتنام و رزرو هتل های ویتنام در سامانه خبرنگاران

مرکز خرید هانگ دا گالریا Hang Da Galleria

هانگ دا گالریا نام محبوب ترین مرکز خرید هانوی است که به دلیل معماری و نمای بسیار زیبایی که دارد به یکی از برترین مراکز خرید ویتنام مبدل شده است. در اینجا می توانید فروشگاه های زیادی که ارائه نماینده کفش، لباس، پارچه و حتی ظروف سفالی و سرامیکی هستند را ببینید.

اگر در پی اجناس مقرون به صرفه قیمت یا استوک از برندهای خاص هستید می توانید به این مرکز خرید مراجعه کنید، چرا که به عنوان اوت لت هانوی نیز شناخته می گردد. چانه زنی بر سر قیمت ها در ویتنام یک امر کاملا عادی است. بنابراین تا می توانید برای تخفیف گرفتن از فروشنده ها کوشش کنید.

ساعات کاری مرکز خرید هانگ دا گالریا: تمامی روزهای هفته از ساعت 9 صبح تا 9 شب

آدرس مرکز خرید هانگ دا گالریا: Hang Da Street, Cua Dong Ward, Hoan Kiem District, Hanoi

مر کز خرید لوته سنترLotte Centre

لوته سنتر نام یکی از محبوب ترین و شیک ترین مراکز خرید هانوی در ویتنام است. این مرکز خرید در شش طبقه طراحی شده و علاوه بر تنوع محصولات فروشگاهی دارای یک فود کورت و مجموعه بازی است که می تواند بچه ها شما را سرگرم کند. حتی امکانات ورزشی نیز داشته و از این نظر می تواند یک مجموعه کامل و بی نقص در هانوی شناخته گردد. طبقات مختلف لوته سنتر به موارد ذیل اختصاص یافته اند:

  • طبقه اول: هایپرمارکت، رستوران و سالن ورزشی
  • طبقـه دوم: فروشگاه های عرضه نماینده انواع ساعت، اکسسوری، لوازم آرایشی و جواهرات از برترین برندها
  • طبقه سوم: عرضه پوشاک مجلسی
  • طبقـه چهارم: عرضه پوشاک اسپرت
  • طبقات فوقانی: در این طبقات می توانید شاهد نمای زیبای هانوی باشید. البته امکانات رفاهی متعددی نیز در این طبقات وجود دارد.

ساعات کاری مرکز خرید لوته سنتر: تمامی روزهای هفته از ساعت 9 صبح تا 10:30 شب

آدرس مرکز خرید لوته سنتر: Liễu Giai, Cống Vị, Ba Đình, Hànội54

مرکز خرید ترانگ تینTrang Tien Plazza

ترانگ تین قدیمی ترین و کلاسیک ترین مرکز خرید هانوی به شمار می رود و قدمت آن مربوط به زمانی است که کشور ویتنام تحت سیطره و استعمار فرانسوی ها بود. این مرکز خرید نیز همچون گزینه قبل در شش طبقه طراحی شده و در دوره خود یکی از برترین مراکز خرید به شمار می رفت.

باتوجه به اینکه فاصله اندکی میان مرکز خرید ترانگ تین و دریاچه گردشگری هوان کیم است اغلب گردشگران علاوه بر سرگرمی در جوار دریاچه سری هم به این مرکز خرید می زنند.

شما در این مرکز خرید می توانید برترین برندهای دنیا را مشاهده کنید. اگر می خواهید زیبا ترین و گران ترین بوتیک های هانوی را مشاهده کنید به این مرکز خرید بروید. لباس ها و کیف و کفش های زنانه شما را ترغیب به یک خرید پر هزینه می نمایند.

اگر هم در پی محصولات الکترونیکی مانند موبایل، انواع بازی های ps4 و … هستید به طبقه دوم بروید. بعلاوه می توانید لوازم خانگی و محصولات غذایی را در طبقات سوم و چهارم بخرید. واحدهای اداری نیز در طبقات فوقانی هستند.

ساعات کاری مرکز خرید ترانگ تین: روزهای دوشنبه تا آدینه از ساعت 9:30 صبح تا 9:30 شب و روزهای شنبه و یکشنبه از ساع 9:30 صبح تا 10:30 شب

آدرس مرکز خرید ترانگ تین: 24 Hai Ba Trung, Hoan Kiem District, Hanoi

مرکز خرید وینکام مگامال رویال سیتیRoyal City

وینکام مگامال علاوه بر اینکه نام یک مرکز خرید در هانوی است یک متجمع سرگرمیی بزرگ نیز می باشد. هرچند این مرکز خرید با مرکز شهر فاصله دارد اما به دلیل سرگرمیات مجذوب کننده باعث شده است بسیاری از ساکنان هانوی و گردشگران آن برای یک خرید عالی و گذراندن لحظات مهیج این گزینه ایده آل را انتخاب نمایند.

در مرکز خرید رویال سیتی می توانید شاهد برندهای بین المللی باشید. هر نوع وسیله ای اعم از لباس، کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، جواهرات را میتوانید در این مرکز خرید مشاهده کنید. در کنار این ها باید به یک مجموعه گسترده از رستوران های شیک با غذاهای ویتنامی، چینی، تایلندی، اروپایی، ژاپنی و یک پیست اسکی هم اشاره نمود. شهربازی بچه ها، استخر، سینما و یک پارک آبی را هم باید به مجموعه امکانات رفاهی و گردشگری رویال سیتی اضافه کرد.

ساعات کاری مرکز خرید رویال سیتی: تمامی روزهای هفته از ساعت 9:30 صبح تا 10 شب

آدرس مرکز خرید رویال سیتی: 72A Nguyen Trai, Thanh Xuan, Hanoi

مرکز خرید ساویکو مگا مال Savico Mega Mall

آخرین مرکز خرید هانوی که می تواند در جمع برترین های این کشور قرار گیرد ساویکو مگا مال نام دارد. این مرکز خرید سه طبقه ایست و باتوجه به معماری مدرن و محصولات به روزی که دارد به پاتوق ویژه جوانان ویتنام مبدل شده است. در این مرکز خرید علاوه بر فروشگاه های متعددی که عرضه نماینده پوشاک، اکسسوری ها، لوازم بهداشتی و آرایشی و لوازم تزیینی هستند می توانید شاهد رستوران های فعال، پیست اسکی، و مراکز بازی بچه ها باشید.

ساعات کاری ساویکو مگا مال: تمامی روزهای هفته از ساعت 9 صبح تا 10 شب

آدرس ساویکو مگا مال: 07 -09 Nguyen Van Linh Street, Long Bien District, Hanoi

منبع: الی گشت
انتشار: 11 شهریور 1401 بروزرسانی: 11 شهریور 1401 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 2190

به "لذت گشت و گذار در برترین مراکز خرید هانوی مرکز ویتنام (تور ویتنام ارزان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لذت گشت و گذار در برترین مراکز خرید هانوی مرکز ویتنام (تور ویتنام ارزان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید