بهترین هتل های 5 ستاره بانکوک

به گزارش مجله خبری تیرول، آشنایی با بهترین هتل های 5 ستاره بانکوک

بانکوک که به عنوان پایتخت کشور زیبای تایلند شناخته می گردد، مردم بومی آن را به نام شهر فرشتگان می شناسند. با وجود اینکه این شهر، مرکز تجاری تایلند است اما حضور گسترده گردشگران موجب رونق این شهر گشته و افزایش امکانات گردشگری را به همراه داشته است. این شهر مدرن آسیایی دارای آسمان خراش ها، هتل های لوکس و مراکز خرید پیشرفته و مدرن و البته فرودگاه بین المللی بسیار مدرنی است که همیشه به عنوان یکی از مقاصد مناسب گردشگری برای خانواده ها به شمار می رود. اما برای گردشگران مسئله اقامت در این شهر بسیار اهمیت دارد که خبرنگاران در این مطلب میخواهد بهترین هتل های 5 ستاره بانکوک را معرفی کند، پی در ادامه همراه ما باشید.

بهترین هتل های 5 ستاره بانکوک

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

هتل مونتین بانکوک | Montien بانکوک Hotel

این هتل، به جاذبه های محلی مانند مرکز خرید MBK و سیام پاراگون بسیار نزدیک است. هتل مونتین بانکوک در مرکز سیلوم و در 320 متری ایستگاه متروی سام یان واقع شده است. این هتل که یکی از بهترین هتل های 5 ستاره بانکوک است، با باغ های فراوانی احاطه شده و دارای یک استخر در فضای باز و یک باشگاه ورزشی است. فرودگاه بانکوک در 23 کیلومتری این اقامتگاه واقع شده است.

خدمات رفاهی و تفریحی هتل مونتین بانکوک

خدمات سرگرمی و خانوادگی هتل مانند نگهداری از بچه ها در دسترستان است. اگر بخواهید از خدمات نظافتی مانند اتوشویی، اتوکشی و خشکشویی استفاده کنید باید هزینه جداگانه ای بپردازید. پارکینگ رایگان محافظت شده در ساختمان هتل، وجود دارد و احتیاجی به رزرو پارکینگ ندارید. ترانسفر فرودگاهی به همراه خدمات حمل و نقل، در اختیار شما مهمانان قرار خواهد گرفت. می توانید حتی از خود هتل، ماشین کرایه کنید. ورود به هتل مونتین بانکوک، از ساعت 2 بعد از ظهر به بعد می باشد و برای خروج، حتما باید تا ساعت 12 ظهر اتاق خود را تحویل دهید. انبار چمدان، صندوق امانات و تبدیل ارز، آسانسور، نظافت روزانه اتاق ها و فضایی برای افراد سیگاریاز دیگر امکانات رفاهی این هتل است. اینترنت وای فای رایگان در تمام اتاق ها و در فضای عمومی هتل همواره در دسترس است و خدمات ویژه ای برای افراد کم توان و ناتوان مانند ویلچر مهیا شده است.

می توانید جلسات اداری و ملاقات های کاری خود را در اتاق هایی که برای این منظور طراحی شده اند، برگزار کنید و از امکانات مرکز تجاری و فکس و فتوکپی رایگان استفاده کنید. کارکنان هتل به زبان های انگلیسی، ژاپنی و تایلندی صحبت می نمایند. شما مهمانان این هتل می توانید در مرکز تناسب اندام آن، ورزش نمایند و یا به یک سفر یک روزه در اطراف بانکوک بروید. این سفر را باید از میز پذیرش و میز تور هتل مونتین بانکوک بخواهید. سری به استخر شنای هتل بزنید یا در سونا استراحت کنید. کافی شاپ شبانه روزی هتل، به نام رونتون Ruenton ، غذاهای بین المللی را تهیه می نماید، در حالیکه رستوران مونتی منویی از غذاهای اروپایی را ارائه می دهد.

هتل پولمن بانکوک کینگ پاور | Pullman بانکوک King Power Hotel

یکی از بهترین هتل های 5 ستاره بانکوک و بسیار شیک است که موقعیتی عالی، امکانات مدرن اتاق های جلسات و استخر بی نهایت بزرگ دارد. هتل پولمن بانکوک کینگ پاور در منطقه پاتاموان بانکوک، یک منطقه شلوغ و پر جنب و جوش به خصوص در شب های بانکوک، واقع شده است. به دلیل موقعیت عالی و دسترسی راحت به حمل و نقل عمومی که دارد به بسیاری از رستوران ها و جاذبه های بانکوک دسترسی آسان دارد. مثل کاخ بزرگ بانکوک تا این هتل بسیار نزدیک است.

خدمات رفاهی و تفریحی هتل پولمن بانکوک کینگ پاور

پارکینگ عمومی رایگان و خدمات حمل و نقل و تاکسی و یا ترانسفر فرودگاهی در اختیار شما مهمانان قرار خواهد گرفت منتها باید هزینه اضافه آن را پرداخت کنید. میز پذیرش و نگهبانی هتل به صورت شبانه روزی جوابگوی سوالات شما خواهد بود. ورود و خروج سریع و خدمات اتاق شبانه روزی در این هتل فراهم است. ورود به هتل پولمن بانکوک کینگ پاور، از ساعت 2 بعد از ظهر به بعد می باشد و برای خروج، حتما باید تا ساعت 12 ظهر اتاق خود را تحویل دهید. فضایی مختص افراد سیگاری، فضایی مجزا برای افراد دارای آلرژی و اتاق هایی برای افراد غیر سیگاری در نظر گرفته شده است. تهویه مطبوع، مغازه کوچکی در خود هتل، اتاق تلویزیون، اتاق وی آی پی، اتاق های خانوادگی، امکاناتی برای افراد کم توان و ناتوان به همراه صندوق امانات از امکانات دیگر هتل پاتوموان پرینسس بانکوک می باشد. از خدمات پذیرش هتل پولمن بانکوک کینگ پاور می توان به خدمات نگهبانی، دستگاه ای تی ام، تبدیل ارز، خدمات خشکشویی و نظافت با هزینه جداگانه، انبار چمدان، صندوق امانات، دربان، نظافت روزانه اتاق ها، و خدمات نگهداری از بچه ها اشاره نمود. اینترنت وای فای رایگان در فضای عمومی هتل و در تمام اتاق ها در دسترس است.

خدمات ویژه افراد کم توان یا ناتوان مانند ویلچر در این اقامتگاه فراهم شده است. از فروشگاه هتل سوغاتی های خود را بخرید یا سری به آرایشگاه بزنید. خدمات اتاق به همراه روزنامه برایتان فراهم است. برای کسانی که برای تجارت به بانکوک سفر می نمایند، این هتل که از بهترین هتل های 5 ستاره بانکوک به شمار می رود، امکانات جلسات اداری و ملاقات، مرکز تجاری و امکانات فکس و فتوکپی را در اختیار مهمانانش قرار می دهد منتها باید هزینه جداگانه ای پرداخت شود. کارکنان هتل به زبان های انگلیسی، چینی، فرانسوی، ویتنامی و تایلندی صحبت می نمایند. دارای یک استخر شنای زیبا به همراه استخری مخصوص بچه ها در فضای باز است که می توانید از شنا کردن در آن لذت ببرید، یا در خنکای هوای کنار استخر دراز بکشید و استراحت کنید. در باغ قدم بزنید یا از حمام آبگرم، مرکز تناسب اندام، سولاریوم و اتاق بخار هتل استفاه کنید. اگر دوست دارید، برای اسب سواری هزینه جداگانه را پرداخت کنید و به سوارکاری بپردازید.

هتل کنراد بانکوک | Conrad بانکوک Hotel

با هتل کنراد بانکوک آشنا شوید، هتل 5 ستاره ای که منظره پارک لومفینی را دارد و در فاصله بسیار کمی از مراکز اصلی خرید، رستوران ها و بخش های اداری شهر، قرار گرفته است. این هتل که از جمله بهترین هتل های 5 ستاره بانکوک به شمار می رود، امکانات خوبی را نظیر استخر، رستوران، باشگاه و … برای مهمانان فراهم آورده است.

خدمات رفاهی و تفریحی هتل کنراد

شما می توانید از خدمات 24 ساعته بخش پذیرش استفاده کنید. این بخش برای مهمانان راهنمای گردشگری، دستگاه ATM و ورود و خروج سریع، انبار چمدان و خدمات تور و بلیط فراهم نموده است. علاوه بر آن شما امکان این را دارید که ارز یا پولتان را همینجا تبدیل کنید. نظافت در هتل به صورت روزانه انجام می گیرد. خدمات اتوکشی، اتوشویی و خشکشویی هتل با پرداخت هزینه مجزایی برای مهمانان آماده شده اند. برای مهمانان ناتوان و کم توان نیز، امکاناتی در هتل موجود است که اقامت راحت آن ها را تضمین می نماید. از هتل می توانید یک اماشین اجاره کنید و از پارکینگ رایگان هتل هم استفاده کنید. هتل کنراد بانکوک ترانسفر فرودگاهی را برای مهمانان ممکن ساخته که با پرداخت مبلغی قابل استفاده است.

حمل و نقل شهری در ساعات مشخصی از هتل انجام می گیرد که رایگان است. از دیگر امکانات می توان به آسانسور، فروشگاه های مختلف، مغازه سوغاتی، آرایشگاه مردانه و زنانه، روزنامه و اینترنت وای فای رایگان اشاره نمود. در صورتی که سفر شما به بانکوک تفریحی محسوب نمی شود و بیشتر جنبه کاری دارد، می توانید از خدماتی مانند دستگاه فکس و کپی، اتاق های کنفرانس و جلسات کاری و یا سالن های همایش با پرداخت هزینه جداگانه ای استفاده کنید. کارکنان هتل به زبان های چینی، تایلندی، ژاپنی و انگلیسی صحبت می نمایند. ساعت ورود به هتل 15:00 و آخرین ساعت خروج 12:00 می باشد. این هتل برای مسافرانش، استخر و سونا فراهم نموده است. اگر در سفر نگران ورزش کردن هستید، باشگاه تناسب اندام هتل نیز برای استفاده شما تهیه شده است. خدمات زیبایی متفاوتی نیز در هتل انجام می گیرد. علاقمندان به ورزش تنیس هم بدانند که زمین تنیسی در هتل موجود است که در طول اقامت تان، می توانید از آن استفاده کنید.

هتل اوکس بانکوک ساتورن | Oaks بانکوک Sathorn Hotel

از جمله بهترین هتل های 5 ستاره بانکوک و نقطه ایده آلی برای تفریح و آرامش است، تراس خصوصی دارد و در منطقه تجاری ساتورن بانکوک واقع شده است. مرکز شهر تنها 3.60 کیلومتر تا هتل اوکس بانکوک ساتورن Oaks بانکوک Sathornفاصله دارد و از فرودگاه در عرض 45 دقیقه به هتل می رسید و با نزدیکی به جاذبه های شهر از قبیل ماروتی تیلور Maruti Tailor، بیمارستان سنت لوئیس، خانه آقای کوکری پراموج MR Kukrit Pramoj House شما را شگفت زده خواهد نمود.

خدمات رفاهی و تفریحی هتل اوکس بانکوک ساتورن

پارکینگ خصوصی رایگان و ترانسفر فرودگاهی با هزینه اضافه در اختیار شما مهمانان قرار خواهد گرفت. اینترنت وای فای رایگان در تمام اتاق های هتل و تمام فضاهای عمومی آن در دسترستان است. برای خرید تور، می توان به میز پذیرش هتل مراجعه کرد و این میز به صورت شبانه روزی جوابگوی سوالات شما خواهد بود. ورود و خروج و خدمات اتاق شبانه روزی در این هتل فراهم است و می توانید از باربر هتل بخواهید که چمدان شما را برایتان حمل کند. فضایی مختص افراد سیگاری، فضایی مجزا برای افراد غیر سیگاری و اتاق هایی برای این افراد در نظر گرفته شده است. ورود به هتل از ساعت 2 بعد از ظهر به بعد می باشد و برای خروج، حتما باید تا ساعت 12 ظهر اتاق خود را تحویل دهید.

از دیگر خدمات این هتل، می توان به خدمات نگهبانی، خدمات خشکشویی و نظافت روزانه اتاق ها، انبار چمدان،صندوق امانات، صرافی، دستگاه ای تی ام و خدمات نگهداری از بچه ها اشاره نمود. وجود آسانسور در هتل، رفت و آمد بین طبقات را برای شما آسان می نماید. برای کسانی که برای اهداف کاری به بانکوک سفر می نمایند، این هتل، امکانات جلسات اداری و ملاقات، مرکز تجاری و امکانات فکس و فتوکپی را در اختیار مهمانانش قرار می دهد منتها باید برای هر کدام هزینه جداگانه ای پرداخت شود. کارکنان هتل به زبان های انگلیسی، چینی و تایلندی صحبت می نمایند. برای ورزش سری به مرکز تناسب اندام بزنید یا از برنامه درمانی در مرکز آبگرم لذت ببرید. این هتل دارای تنوع زیادی از امکانات تفریحی مانند حمام آبگرم، مرکز تناسب اندام، سونا، استخر شنایی در فضای باز که برای تمام فصول است، به همراه استخری برای بچه ها در کنار آن، جکوزی، کلاس های یوگا می باشد. اگر دوست داشتید، مربی شخصی بگیرید و به کلاس های یوگا بروید و از امکاناتی مانند کمد قفل دار یا حوله، چتر آفتابگیر و دیگر موارد هتل استفاده کنید. استخر شنایی در این هتل واقع شده است که آب شور دارد.مرکز تناسب اندام، ماساژ و سونای هتل احتیاج به پرداخت هزینه جداگانه دارند.

هتل پاتوموان پرینسس | Pathumwan Princess Hotel

این هتل، نه تنها به عنوان یکی از بهترین هتل های 5 ستاره بانکوک شناخته می شود، بلکه بخش بزرگی از آسیا این دیدگاه را دارند، در نتیجه آن، چندین جایزه بزرگ در طول سال های گذشته برنده شده است. هتل پاتوموان پرینسس بانکوک Pathumwan Princess Hotel به بسیاری از جاذبه ها و نقاط اصلی بانکوک مانند میدان سیام یا چندین مراکز خرید نزدیک بوده و دسترسی آسانی دارد. اگر به دنبال اقامتگاهی در بانکوک هستید که ارزش پول پرداختی شما را داشته باشد، این هتل میتواند بهترین گزینه برایتان باشد.

خدمات رفاهی و تفریحی هتل پاتوموان پرینسس

پارکینگ عمومی به صورت رایگان و خدمات حمل و نقل اتوبوسی و تاکسی و یا ترانسفر فرودگاهی با هزینه اضافه در اختیار شما مهمانان قرار خواهد گرفت. اینترنت وای فای رایگان در تمام اتاق های هتل و تمام فضاهای عمومی آن در دسترستان است. برای خرید تور، نیز می توان به میز پذیرش هتل مراجعه کنید. ورود و خروج و خدمات اتاق شبانه روزی در این هتل فراهم است و می توانید از باربر هتل بخواهید که چمدان شما را برایتان حمل کند. فضایی مختص افراد سیگاری، فضایی مجزا برای افراد دارای آلرژی و اتاق هایی برای افراد غیر سیگاری در نظر گرفته شده است. تهویه مطبوع، مغازه کوچکی در خود هتل، اتاق تلویزیون، اتاق وی آی پی، اتاق های خانوادگی، امکاناتی برای افراد کم توان و ناتوان به همراه صندوق امانات از امکانات دیگر هتل پاتوموان پرینسس بانکوک می باشد.

ورود به هتل پاتوموان پرینسس بانکوک، از ساعت 2 بعد از ظهر به بعد می باشد و برای خروج، حتما باید تا ساعت 12 ظهر اتاق خود را تحویل دهید. خدمات نگهبانی، خدمات خشکشویی و نظافت، انبار چمدان، دربان، صرافی، دستگاه ای تی ام و خدمات نگهداری از بچه ها از دیگر خدمات است. اینترنت وای فای رایگان در تمام اتاق ها و در فضای عمومی هتل در دسترستان است. این هتل که از بهترین هتل های 5 ستاره بانکوک به شمار می رود، امکانات جلسات اداری و ملاقات، مرکز تجاری و امکانات فکس و فتوکپی را در اختیار مهمانانش قرار می دهد منتها باید برای هر کدام هزینه جداگانه ای پرداخت شود. کارکنان هتل به زبان های انگلیسی، چینی، آلمانی، کره ای و تایلندی صحبت می نمایند. هتل، دارای 10 رستوران مشهور و یک باشگاه با مساحت 9،000 متر مربع شامل زمین بسکتبال، تنیس بر روی پشت بام هتل، اسکواش، بدمینتون، پینگ پنگ، یک استادیوم، باشگاه ایروبیک، استودیو، استخر شنا در فضای باز و آبگرم است که می توانید با دوستانتان سری به آنها بزنید. از امکانات مرکز تناسب اندام می توان به کلاس های فیتنس، یوگا به همراه مربی شخصی و کمد اشاره نمود. امکانات مرکز تناسب اندام و حمام آبگرم دشلی Desheli Spa هتل، شامل اتاق های ارامش و درمان ماساژ به همراه جایگاه ماساژ، حوله، ماساژ، جکوزی، سونا و استخری در فضای باز می باشد. اکثر این امکانات احتیاج به شارژ مجدد دارد.

هتل جاسمین گراند رزیدنس | Jasmine Grande Residence Hotel

این هتل که از بهترین هتل های 5 ستاره بانکوک می باشد، در منطقه دوست داشتنی سوخومویت واقع شده است. هتل جاسمین گراند رزیدنس Jasmine Grande Residence به زندگی پر جنب و جوش شبانه، مراکز خرید و رستوران های فراوانی نزدیک است که می توانید به راحتی در آنها بگردید چرا که موقعیت عالی این هتل،این امکان را به شما می دهد. از این هتل به راحتی می توان به جاذبه های شهر نظیر فروشگاه کیو آی اس اس QiSS، بیمارستان کلاینامتای و بسیاری دیگر دسترسی داشت.

خدمات رفاهی و تفریحی هتل جاسمین گراند رزیدنس

خدمات بی نظیر و کلیه امکانات رفاهی در این هتل فراهم شده است. پارکینگ رایگان در ساختمان هتل، وجود دارد و احتیاجی به رزرو پارکینگ ندارید. خدمات حمل و نقل اتوبوسی و تاکسی، در اختیار شما مهمانان قرار خواهد گرفت. می توانید حتی از خود هتل، ماشین کرایه کنید. برای خرید تور، نیز می توان به میز پذیرش هتل مراجعه نموده و میز پذیرش به صورت شبانه روزی جوابگوی سوالات شما خواهد بود. ورود به هتل جاسمین گراند رزیدنس که از بهترین هتل های 5 ستاره بانکوک می باشد، از ساعت 2 بعد از ظهر به بعد می باشد و برای خروج، حتما باید تا ساعت 12 ظهر اتاق خود را تحویل دهید. از خدمات هتل جاسمین گراند رزیدنس بانکوک می توان به خدمات نگهبانی، خدمات خشکشویی و نظافت، انبار چمدان، صندوق امانات و خدمات نگهداری از بچه ها اشاره نمود. وجود آسانسور در هتل رفت و آمد بین طبقات را برای شما آسان می نماید و فضای در نظر گرفته شده برای افراد سیگاری، از دیگر خصوصیات این هتل که یکی از بهترین هتل های 5 ستاره بانکوک است، می باشد. اینترنت وای فای رایگان در تمام اتاق ها و در فضای عمومی هتل و خدمات ویژه برای افراد کم توان و ناتوان مانند ویلچر در دسترستان است.

می توانید جلسات اداری و ملاقات های کاری خود را در اتاق هایی که برای این منظور طراحی شده اند، برگزار کنید. زمین تنیس و مرکز تناسب اندام از جمله امکانات تفریحی هتل است. استخر شنای روباز، ماساژ، باغ، سونا، جکوزی و سونا بخار، خستگی یک روز بازدید را از تن شما بیرون می آورد. استخر شنای بچه ها می تواند فضای مفرحی را برای اعضای خانواده تان در کنار همدیگر فراهم کند. زمین گلفی با وسعت 3 کیلومتر در اختیار مهمانان هتل علاقمند به گلف قرار خواهد گرفت. رستوران هتل نیز وعده های غذایی بسیار عالی را هر روز تهیه می نماید.

هتل منتین ریورساید | Montien Riverside Hotel

هتل منتین ریورساید نه تنها برای مسافران تجاری بلکه برای توریست هایی که برای تفریح به این منطقه می آیند هم یک اقامتگاه فوق العاده و از بهترین هتل های 5 ستاره بانکوک است. این هتل در فاصله 27 کیلومتری از فرودگاه بین المللی سووارنابومی قرار گرفته است و با 40 دقیقه رانندگی می توانید خودتان را به این هتل برسانید. این هتل با نزدیک ترین ایستگاه اتوبوس تنها 3 کیلومتر فاصله دارد. همچنین با 10 دقیقه رانندگی می توانید به مهم ترین مراکز خرید شهر بانکوک مثل سنترال ورلد پلازا و مرکز خرید ام بی کی دسترسی پیدا کنید. از طراحی نما گرفته تا لابی و اتاق های مختلف هتل، می توانید مطمئن باشید که یک اقامت لوکس را در این هتل تجربه خواهید کرد. نورپردازی هنرمندانه و استفاده از رنگ های گرم و تن طلایی، ظاهری بسیار لوکس به این هتل بخشیده است که در کنار سایر امکانات آن از جمله چشم اندازی دیدنی به شهر بانکوک، شما را به اقامتی در خور یک هتل مدرن و 5 ستاره مهمان می نماید.

خدمات رفاهی و تفریحی هتل منتین ریورساید

رستوران سای چول، منویی از غذاهای سنتی تایلند و ویتنام را در کنار چشم اندازی دیدنی از شهر بانکوک در اختیارتان می گذارد. این رستوران از 6 عصر تا 10 و 30 هر شب میزبان شما است. رستوران امپرور این هتل که از بهترین هتل های 5 ستاره بانکوک به شمار می رود نیز از بهترین رستوران های چینی در این شهر است که در طبقه چهارم هتل منتین ریورساید قرار گرفته است و از ساعت 11 صبح تا 10 و 30 شب میزبان شما است. برای امتحان کردن منوی غذای بین المللی می توانید به کافه رستوران این هتل سر بزنید که 24 ساعته فعالیت دارد. سایر امکانات هتل شامل باغ، استخر روباز، باشگاه، آرایشگاه، استخر مخصوص کودک، پارکینگ رایگان، دستگاه خودپرداز، تبدیل ارز، خدمات پرستاری کودک، خشکشویی، سالن اجتماعات، تنیس، ترانسفر فرودگاهی و گیفت شاپ می شود.

هتل آنانتارا ساترن |Anantara Sathorn

هتل 5 ستاره آنانتارا ساترن از هتل های مدرن و لوکس شهر بانکوک است که در منطقه مالی این شهر قرار گرفته است. این هتل نه تنها یکی از بهترین هتل های 5 ستاره بانکوک به شمار می رود بلکه برای مسافران تجاری و توریست هایی که برای تفریح به این منطقه می آیند نیز یک اقامتگاه بی نظیر است. فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی Don Mueang، 23 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی سووارنابومی، 24 کیلومتر است. این هتل با نزدیک ترین ایستگاه اتوبوس تنها 800 متر فاصله دارد. با توجه به قرار گیری این هتل در مرکز شهر بانکوک، می توانید به راحتی به دیدنی های شهر دسترسی داشته باشید و با فرهنگ و نحوه زندگی مردم شهر بیشتر در ارتباط باشید. طراحی داخلی هتل آنانتارا ساترن درست همان چیزی است که از یک هتل 5 ستاره مدرن انتظار می رود. یکی از مهم ترین ویژگی های طراحی هتل، اختصاص بالکن به اتاق های لوکس، با چشم انداز پانوراما و بی نظیر به شهر بانکوک است. در طراحی اتاق ها استفاده از رنگ های گرم و دلنشین به چشم می خورد و می توانید در آن به یک اقامت آرامش بخش و دلپذیر مهمان باشید.

خدمات رفاهی و تفریحی هتل آنانتارا ساترن

در این هتل می توانید در کنار سرو غذا، از یکی از زیباترین چشم انداز های شهر بانکوک لذت ببرید. رستوران زوم اسکای در بام هتل، منوی متنوع و باکیفیتی از غذاهای ملل را در اختیارتان می گذارد و تنها شب ها فعالیت دارد. رستوران ایست 100، منوی بین المللی را در اختیارتان می گذارد و صبحانه، نهار و شام سرو می نماید. این رستوران همچنین منوی مخصوص کودک را برای فرزندتان به شما عرضه می نماید. رستوران کراست در هتل آنانتارا ساترن، مخصوص لذت بردن از یک پیتزای خوشمزه است و برای وعده های نهار و شام پذیرای شما است. سایر امکانات این هتل که از بهترین هتل های 5 ستاره بانکوک محسوب می شود، شامل تراس مخصوص آفتاب دریافت، باغ، تجهیزات باربیکیو، استخر روباز، استخر آب شور، باشگاه، باشگاه مخصوص کودک، پارکینگ رایگان، دستگاه خودپرداز، تبدیل ارز، خدمات پرستاری کودک، خشکشویی، سالن اجتماعات، فروشگاه، ترانسفر فرودگاهی و مرکز تجاری می شود.

هتل شانگری لا | Shangri - la Hotel

هتل شانگری لا (Shangri-la) در کنار رودخانه چائو فرایا، مهمترین رود بانکوک واقع شده است پس اگر اتاق های طبقه بالایی این هتل را انتخاب کنید، چشم انداز زیبای این رودخانه می تواند حسابی شما را به وجد بیاورد. این هتل لوکس که از بهترین هتل های 5 ستاره بانکوک است، 802 اتاق بزرگ دارد که شامل انواع مختلفی از اتاق های لوکس بالکن دار با چشم انداز رودخانه یا شهر و یا سوییت های مجلل است. در هر کدام از این اتاق ها امکاناتی مثل تلویزیون، صندوق امانات، مینی بار و … اقامتی راحت و لذت بخش را برایتان فراهم می نمایند. مهمترین جاذبه های گردشگری نزدیک هتل عبادتگاه وات آرون در 3.8 کیلومتری و قصر بزرگ است که در 4 کیلومتری هتل هستند همچنین فاصله فرودگاه بین المللی دن موئنگ تا این هتل 24.1 کیلومتر است.

خدمات رفاهی و تفریحی هتل شانگری لا

برای غذا خوردن می توانید از بین 6 رستوران متنوع هتل غذاهای مورد علاقه خودتان را انتخاب کنید. یکی از رستوارن های هتل، رستوران شانگ پالاس است که در آن برای ناهار و شام فقط غذاهای چینی سرو می شود، رستورانی دیگر ایتالیایی است که با منوی انتخابی شما را به خوردن شامی ایتالیایی و خوشمزه دعوت می نماید، یک رستوران هم فقط مخصوص غذاهای تالیندی است و در 3 رستوران دیگر هم غذاهای بین المللی مختلف درست می شود. در منوی صبحانه میوه تازه، آب میوه، سوشی، تخم مرغ، پنیر و … واقع شده است.می توانید از امکانات تفریحی هتل مثل باغ، استخر و باشگاه استفاده کنید. استخر هتل خیلی بزرگ و تمیز است و آبتنی در آن بسیار لذتبخش است. اگر دلتان خواست از هتل بیرون بروید و خرید کنید یکی نزدیک ترین مرکز خرید معروف نزدیک هتل مرکز خرید سیام پاراگون است که در 5 کیلومتری هتل واقع شده است. از دیگر امکانات هتل اتوکشی، لاندری، خشکشویی، پذیرش 24 ساعته، آسانسور، کرایه اتومبیل، عابر بانک، مرکز بیزنس، فکس، کپی و … می باشد.

هتل کومو متروپولیتن |Como Metropolitan

هتل کومو متروپولیتن، از مدرن ترین و لوکس ترین هتل های بانکوک است که با طراحی داخلی بی نظیر و امکانات فراوان اش یکی از محبوب ترین هتل های این شهر به شمار می آید. این هتل در منطقه مرکز مالی بانکوک قرار گرفته است و تنها 50 متر با مرکز شهر فاصله دارد. فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی سوورنابومی 40 دقیقه است. این هتل در نزدیکی بهترین مراکز خرید، بهترین فضای باز شهر بانکوک و مکان های تفریحی متعددی قرار گرفته است. یکی از بهترین ویژگی های این هتل، این است که در نزدیکی بهترین شبکه متروی بانکوک قرار گرفته است و می توانید به وسیله آن به راحتی به مهم ترین و دیدنی ترین جاذبه های این شهر دسترسی پیدا کنید. همچنین این هتل که از بهترین هتل های 5 ستاره بانکوک محسوب می شود، در نزدیکی ایستگاه قطار هوایی این شهر واقع شده است. هتل کومو متروپولیتن، برخلاف بیشتر هتل های تجملی و همتای خودش، در طراحی فضای داخلی، از لوستر های پر زرق و برق و تزیینات چشمگیر استفاده ننموده است. در عوض، کومو متروپولیتن سبک مدرن تری را برای طراحی فضایی با سبک و سیاق و مطابق با سلیقه مشتریان امروزی اش در پیش گرفته است. در این فضا، طراحی مدرن و به روز با هنرهای طراحی سنتی تای، به صورت ترکیبی از طراحی سبک شرقی و غربی آمیخته شده است.

خدمات رفاهی و تفریحی هتل کومو متروپولیتن

رستوران های این هتل از با کیفیت ترین رستوران های تایلندی هستند. این هتل دارای 3 رستوران است که یکی از آن ها، رستوران نام تای است که در سال 2017 در بین 50 رستوران برتر دنیا رتبه 28 ام را به دست آورده است و به استفاده از با کیفیت ترین مواد اولیه و ادویه جا ت اصیل تایلندی معروف است. رستوران روباز این هتل، در کنار استخر بزرگ هتل به همراه طراحی زیبا و نورپردازی ملایم در آن، فضای بسیار دلنشینی را جهت لذت بردن از غذایتان فراهم نموده است. همچنین این هتل شامل بوفه کودک و منوی مخصوص بچه ها و همچنین منوی ویژه غذاهای رژیمی نیز می باشد.

سایر امکانات هتل متروپولیتن و یکی از بهترین هتل های 5 ستاره بانکوک شامل باشگاه ورزشی، آرایشگاه، خشکشویی، خدمات پزشکی ، فروشگاه، مرکز اجتماعات، استخر روباز و آب گرم، تراس مخصوص حمام آفتاب و خدمات پرستاری کودک می شود.

منبع: الی گشت
انتشار: 15 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 505

به "بهترین هتل های 5 ستاره بانکوک" امتیاز دهید

1 کاربر به "بهترین هتل های 5 ستاره بانکوک" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین هتل های 5 ستاره بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید