شرایط اضطراری کرونا در ژاپن تمدید می گردد آخرین آمارقربانیان مبتلا به کرونا در دنیا

به گزارش مجله خبری تیرول، در حالی که بعضی از کشورها در حال کاستن از محدودیت ها هستند ژاپن خود را برای تمدید شرایط اضطراری پس از همه گیری کرونا آماده می نماید.

شرایط اضطراری کرونا در ژاپن تمدید می گردد آخرین آمارقربانیان مبتلا به کرونا در دنیا

شرایط اضطراری بر اساس اعلام دولت تا روز 6 می (17 اردیبهشت) ادامه می یابد اما توکیو خود را برای تمدید یک ماهه آن آماده نموده است.

اولین دوره شرایط اضطراری برای 7 منطقه در سراسر ژاپن از جمله توکیو از روز هفتم آوریل اعلام شد و سپس کل 47 منطقه سراسر کشور را در بر گرفت.

آبه شینزو نخست وزیر ژاپن قرار است برای تمدید این شرایط اضطراری با شماری از کارشناسان و متخصصان امور بهداشتی و پزشکی مشورت کند.

او در مجلس گفت: افرادی که متخصص بیماری های عفونی هستند باید با دولت وارد رایزنی شوند تا درباره تمدید شرایط اضطراری تصمیم گرفته گردد.

همزمان یاسوتوشی نیشیمورا وزیر اقتصاد که نتیجه آزمایش کرونا وی منفی اعلام شده است گفت : رایزنی ها با کارشناسان از روز آدینه آغاز می گردد.

در ژاپن 14 هزار نفر به کرونا مبتلا شده اند و 436 نفر هم جان باخته اند، آبه بر این اعتقاد است که باید بر اساس داده ها و تجزیه و تحلیل اطلاعات و نظرهای کارشناسی درباره تمدید شرایط اضطراری تصمیم گیری گردد.، ایرنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 7 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 1035

به "شرایط اضطراری کرونا در ژاپن تمدید می گردد آخرین آمارقربانیان مبتلا به کرونا در دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط اضطراری کرونا در ژاپن تمدید می گردد آخرین آمارقربانیان مبتلا به کرونا در دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید