وزارت صمت خبرداد؛ پیش ثبت نام خودرو تاچه زمانی ادامه خواهدداشت، نیمه خردادموعد روش های دیگر فروش

به گزارش مجله خبری تیرول، خبرنگاران:معاون امور صنایع وزارت صمت اظهار داشت: پیش ثبت نام 25 هزار خودرو ساخت داخل، از ساعت 24 امشب آغاز می شود و یک هفته ادامه دارد.

وزارت صمت خبرداد؛ پیش ثبت نام خودرو تاچه زمانی ادامه خواهدداشت، نیمه خردادموعد روش های دیگر فروش

به گزارش خبرنگاران به نقل از وزارت صمت، مهدی صادقی نیارکی با بیان اینکه برای تحقق شعار واقعی کردن تقاضا، عدالت در توزیع در این دوره محدودیت هایی درنظر گرفته ایم گفت: در چند مرحله فروش خودرو خواهیم داشت و این مرحله فروش فوق العاده محسوب می شود.

پیش ثبت نام خودرو از ساعت 24 امشب آغاز میشود

وی افزود: در این دوره دو شرکت ایران خودرو و سایپا، 25 هزار خودرو را عرضه می کنند و پیش ثبت نام از ساعت 24 امشب آغاز می شود و یک هفته ادامه دارد.

معاون امور صنایع وزارت صمت با بیان اینکه افراد حائز شرایط با مراجعه به سامانه دو شرکت اعلام شده می توانند برای انجام پیش ثبت نام، رمز عبور دریافت کنند، گفت: رمز عبور کد ملی افراد در نظر گرفته شده است.

صادقی نیارکی گفت: در صورتی که عرضه و تقاضا در این دوره برابر باشد عرضه با روال معمول انجام می شود، اما در غیر این صورت به روش های دیگری مثل قرعه کشی برای عرضه خودرو متوسل می شویم.

روش های دیگر فروش خودرو از نیمه دوم خرداد به بعد خواهد بود

وی ادامه داد: از نیمه دوم خرداد به بعد روش های دیگری را برای فروش محصولات شرکت های خودروساز داخل اعلام خواهیم کرد.

معاون امور صنایع وزارت صمت با تاکید بر اینکه در همه این روش ها شناسایی مصرف کننده واقعی اولویت دارد، در تشریح ویژگی های این افراد و 10 محور ابلاغ شده جهش تولید به خودروسازان گفت: مکانیزمی که طراحی کردیم برای ورود مصرف کننده واقعی است داشتن گواهینامه، سن بالای 18 سال و عدم دریافت خودرو از خودروسازان طی 36 ماه گذشته از جمله محدودیت های اعمال شده در این مکانیزم است و هر شخص با یک کد ملی فقط یکبار می تواند به ثبتنام مبادرت ورزد.

صادقی نیارکی ادامه داد: در این مرحله ثبتنام کنندگان نباید حتی پلاک فعال هم داشته باشند یعنی فاقد خودرو باشند.

وی گفت:کارت بانکی، کدملی و گواهینامه ثبتنام کننده باید با همدیگر همخوانی داشته و به یک نام باشند و شماره اعلامی شبا باید به نام ثبتنام کننده باشد تاپس از انجام مراحل و احراز شرایط ثبتنامی پول احیانا به آن عودت داده شود.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 8 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 1070

به "وزارت صمت خبرداد؛ پیش ثبت نام خودرو تاچه زمانی ادامه خواهدداشت، نیمه خردادموعد روش های دیگر فروش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزارت صمت خبرداد؛ پیش ثبت نام خودرو تاچه زمانی ادامه خواهدداشت، نیمه خردادموعد روش های دیگر فروش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید