نیکزاد: سایت مسکن مهر تربت حیدریه تا یکماه آینده تحویل شهرداری می گردد ، بیمارستان امام حسین علیه السلام از اواخر آذرماه بیماران را پذیرش می نماید

به گزارش مجله خبری تیرول، نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: نخستین مشکل سایت مسکن مهر تعیین نبودن متولی آن است و قرار شد تا یکماه آینده با تحویل زمین به شهرداری، متولی آن شهردار تربت حیدریه باشد.

نیکزاد: سایت مسکن مهر تربت حیدریه تا یکماه آینده تحویل شهرداری می گردد ، بیمارستان امام حسین علیه السلام از اواخر آذرماه بیماران را پذیرش می نماید

جهت دریافت خدمات قیمت درب ضد سرقت فلزی ایرانی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، علی نیکزاد، نایب رییس مجلس شورای اسلامی عصر دیروز در حاشیه بازدید از پروژه های مسکن مهر و بیمارستان 272 تختخوابی تربت حیدریه، گفت: متاسفانه بعد از استنقرار دولت از امورات مسکن مهر غفلت و هیچ پیگیری انجام نشد، اما دردولت دوازدهم با روی کار آمدن وزیر جدید راه و شهرسازی مباحث و مسائل مسکن مهر در حال پیگیری است.

وی توضیح داد: نخستین مشکل سایت مسکن مهر معین نبودن متولی آن است و قرار شد تا یکماه آینده با تحویل زمین به شهرداری، متولی آن شهردار تربت حیدریه باشد.

نیکزاد به مباحث مطرح شده از وی شهروندان در مورد احداث مسجد، پارک و مدرسه اشاره نمود و اضافه نمود: مقرر شده تا بالغ بر 2 میلیارد تومان برای این سه پروژه اختصاص بدهند و همچنین برای دیگر نواقصات سایت مسکن مهر مقرر شد تا یک میلیارد تومان جداگانه اختصاص یابد.

نائب رییس مجلس شورای اسلامی به مبحث تجاری شدن بعضی نقاط مسکن مهر اشاره نمود و گفت: با هماهنگی مدیر کل راه وئ شهرسازی قرار شد پروژه تجاری بصورت مشارکتی زمین از دولت و ساخت به وسیله پیمانکار انجام گردد.

وی در مورد پروژه نیمه تمام بیمارستان 272 تختخوابی امام حسین علیه السلام گفت: مقرر شده این بیمارستان از ابتدای مهرماه طبقه به طبقه تحویل دانشگاه علوم پزشکی بگردد و با توجه به اینکه کادر و پرسنل آن تکمیل شده، تا آخر آبان سال جاری تمام بیمارستان به وسیله وزارت راه و شهرسازی تکمیل و از اواخرآذرماه بیماران پذیرش شوند.

نیکزاد در مورد طرح های دو فوریتی مالیات بر خانه های خالی و قیر رایگان گفت: در طرح دو فوریتی مالیات بر خانه های خالی و قیر رایگان ایراداتی توسط شورای نگهبان به طرح ها وارد شده که این ایرادات در حال برطرف و در جلسات هفته آینده مجلس شورای اسلامی پیگیری می گردد.

علی نیکزاد نائب رییس مجلس شورای اسلامی در سفر یک روزه به منطقه تربت حیدریه بعد از بازدید از پروژه های مسکن مهر و بیمارستان امام حسین علیه السلام در جمع زعفرانکاران شهرستان زاوه حضور خواهد یافت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 1173

به "نیکزاد: سایت مسکن مهر تربت حیدریه تا یکماه آینده تحویل شهرداری می گردد ، بیمارستان امام حسین علیه السلام از اواخر آذرماه بیماران را پذیرش می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیکزاد: سایت مسکن مهر تربت حیدریه تا یکماه آینده تحویل شهرداری می گردد ، بیمارستان امام حسین علیه السلام از اواخر آذرماه بیماران را پذیرش می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید