نشست هماهنگی 11 دستگاه مسئول در مدیریت آلودگی هوا

به گزارش مجله خبری تیرول، تهران (پانا) - نشست هماهنگی دستگاه های مسئول در مدیریت آلودگی هوا با حضور وزیر کشور و نمایندگان عالی رتبه 11 دستگاه مسئول در این موضوع بعد از ظهر امروز در وزارت کشور برگزار خواهد شد.

نشست هماهنگی 11 دستگاه مسئول در مدیریت آلودگی هوا

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، در راستای هماهنگ سازی برنامه ها و اقدامات دستگاه های مسئول در مدیریت آلودگی هوا در سطح ملی و استانی بر اساس قانون هوای پاک و آیین نامه های آن، بعد از ظهر امروز جلسه ای با حضور وزیر کشور و با دعوت از وزارتخانه های صنعت معدن و تجارت، نفت، راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی، نیرو، دادگستری، امور اقتصادی و دارایی و سازمان های حفاظت محیط زیست، برنامه و بودجه و استاندارد ملی و نیروی انتظامی برگزار خواهد شد.

در این نشست هر یک از دستگاه های مسئول در مدیریت آلودگی هوا پیرامون اقدامات، موانع و چالش ها در تحقق مسئولیت های خود در اجرای قانون هوای پاک گزارش خود را ارائه خواهند کرد و پیشنهادات و راهکارها به منظور تکالیف قانونی تعیین شده ارائه می شود.

در این نشست، همچنین، سازمان شهرداری ها و دهیار ی های کشور درخصوص نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی به ارائه گزارش می پردازد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 14 آذر 1400 بروزرسانی: 14 آذر 1400 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 1939

به "نشست هماهنگی 11 دستگاه مسئول در مدیریت آلودگی هوا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست هماهنگی 11 دستگاه مسئول در مدیریت آلودگی هوا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید