چاپ تراکت: میمبلا تأییدیه شفاهی را به باشگاه تراکتور داد، سرخ های تبریزی در انتظار باز شدن رسمی پنجره نقل و انتقالاتی

به گزارش مجله خبری تیرول، وکیل ویلیان میمبلا در پیامی به باشگاه تراکتور اعلام نموده مطالبات این بازیکن به حساب او در کشور پرو نشسته است.

چاپ تراکت: میمبلا تأییدیه شفاهی را به باشگاه تراکتور داد، سرخ های تبریزی در انتظار باز شدن رسمی پنجره نقل و انتقالاتی

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ تراکت از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، باشگاه تراکتور تبریز پس از واریز مطالبات کوین کنستانت، آنتونی استوکس، پاتریک دی وایلد و ویلیان میمبلا، طی روزهای گذشته تأییدیه پرداخت مطالبات را از سوی کنستانت، استوکس و پاتریک دریافت نموده و در انتظار اعلام وصول مطالبات از سوی میمبلا بود تا فیفا به صورت رسمی پنجره نقل وانتقالاتی این تیم را باز کند.

در این زمینه پیگیری ها از باشگاه تراکتور نشان می دهد وکیل ویلیان میمبلا صبح امروز در پیامی به مدیران باشگاه تراکتور اعلام نموده که مطالبات این بازیکن به حساب او نشسته است و امروز نامه تأییدیه را به فیفا ارسال خواهد نمود.

به این ترتیب و با تأیید پرداخت مطالبات از سوی میمبلا به نظر می رسد فیفا هم به زودی تأییدیه نهایی در این زمینه را به باشگاه تراکتور و فدراسیون فوتبال ارسال کند و پنجره نقل و انتقالاتی تراکتور به صورت رسمی باز گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 مهر 1400 بروزرسانی: 26 مهر 1400 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 1886

به "چاپ تراکت: میمبلا تأییدیه شفاهی را به باشگاه تراکتور داد، سرخ های تبریزی در انتظار باز شدن رسمی پنجره نقل و انتقالاتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چاپ تراکت: میمبلا تأییدیه شفاهی را به باشگاه تراکتور داد، سرخ های تبریزی در انتظار باز شدن رسمی پنجره نقل و انتقالاتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید