تکلیف مسابقات واترپلوی قهرمانی آسیا هنوز معین نیست

به گزارش مجله خبری تیرول، دبیر فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: هنوز تکلیف مسابقات واترپلوی قهرمانی آسیا معین نشده و قرار است ظرف امروز و فردا معین گردد.

تکلیف مسابقات واترپلوی قهرمانی آسیا هنوز معین نیست

حمید اسکندریون در تبادل نظر با خبرنگاران، در مورد تعیین تکلیف برگزاری مسابقات واترپلوی قهرمانی آسیا که انتخابی دنیا است، اظهار کرد: هنوز تکلیف تعیین نشده و قرار است ظرف امروز و فردا تعیین گردد. این مسابقات قرار بود به میزبانی قزاقستان و از 15 بهمن برگزار گردد که با مشکلاتی همراه شد. قرار بود کنفدراسیون آسیا طی یک جلسه برای برگزاری مسابقات و میزبان به نتیجه برسد و آن را اعلام کند. البته ما هم برای میزبانی در خواست دادیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا ایران آمادگی لازم برای برگزاری مسابقات واترپلوی قهرمانی آسیا را دارد، گفت: در حد خودمان آمادگی برگزاری را داریم. فعلا 7 تیم برای این مسابقات اعلام آمادگی نموده اند. ژاپن به واسطه میزبانی که سهمیه دنیای گرفته اما به عنوان یک تورنمنت قرار است در این مسابقات شرکت کند. حال منتظریم ببینیم چه می گردد.

وی در پاسخ به این سوال که چند تیم سهمیه مسابقات دنیای را خواهند گرفت، گفت: ژاپن که سهمیه دارد. دو تیم دیگر از آسیا نیز در مسابقات قهرمانی آسیا سهمیه خواهند گرفت.

دبیر فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: حریفان ما در این مسابقات قزاقستان، چین، کویت و عربستان هستند. قطعا هدف ما کسب سهمیه دنیای و حضور در فینال بازی های آسیایی است . البته ژاپن کمی از تیم های آسیایی فاصله گرفته ولی تیمهای چین، قزاقستان و ایران تقریبا در یک سطح هستند.

اسکندریون در مورد فرایند آماده سازی تیم ملی گفت: اردوی تیم ملی واترپلو در حال برگزاری است و روزی دو نوبت بازیکنان در استخر 9 دی تمرین می نمایند تا خود را برای مسابقات آماده نمایند. البته فعلا چیریچ سرمربی تیم ملی در ایران نیست و برای تعطیلات به کشورش بازگشته است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 اسفند 1400 بروزرسانی: 11 اسفند 1400 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 2036

به "تکلیف مسابقات واترپلوی قهرمانی آسیا هنوز معین نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکلیف مسابقات واترپلوی قهرمانی آسیا هنوز معین نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید