مجلس علیای روسیه هم طرح تمدید دوره ریاست جمهوری را تصویب کرد

به گزارش مجله خبری تیرول، ساعاتی پس از اقدام دوما در تصویب طرح پیشنهادی برای تغییر قانون اساسی روسیه و تمدید دوره ریاست جمهوری، مجلس علیا هم این متمم را تصویب کرد.

مجلس علیای روسیه هم طرح تمدید دوره ریاست جمهوری را تصویب کرد

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، در ادامه فرایند تقنینی مربوط به تصویب متمم پیشنهادی درباره تغییر قانون اساسی روسیه و تمدید دوره ریاست جمهوری این کشور، مجلس علیای روسیه هم امروز این متمم را تصویب نموده است.

به نوشته اسپوتنیک، شورای فدراسیون که همان مجلس اعلای روسیه است، امروز رای مثبت خود را درباره متمم پیشنهادی برای تغییر قانون اساسی این کشور اظهار داشت.

ساعاتی قبل از تصویب این متمم در مجلس اعلای روسیه، دومای دولتی (مجلس سفلا) با اکثریت آرا موافقت خود را با آن اعلام نموده بود.

در صورت نهایی و تبدیل این طرح به قانون، ولادیمیر پوتین می تواند در سال 2024 یک بار دیگر در انتخابات ریاست جمهوری روسیه نامزد گردد.

بنا بر گزارش اسپوتنیک، بعد از تصویب متمم تغییر قانون اساسی و تمدید دوره ریاست جمهوری در مجالس سفلا و علیا حالا باید این طرح در مجلس های منطقه ای فدراسیون روسیه مورد آنالیز قرار گیرد و پس از حمایت دو سوم از مجموع این مجلس های محلی، شورای فدراسیون در تاریخ 14 مارس (24 اسفند) در این باره جلسه تشکیل خواهد داد.

طبق گزارش این رسانه روس، 22 آوریل (سوم اردیبهشت 1399) درباره این متمم تغییر قانون اساسی روسیه در این کشور همه پرسی برگزار خواهد شد.

م

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 10 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 906

به "مجلس علیای روسیه هم طرح تمدید دوره ریاست جمهوری را تصویب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجلس علیای روسیه هم طرح تمدید دوره ریاست جمهوری را تصویب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید