عرضه دست آفریده بانوان محله سنگلج در پاییزبرگ

به گزارش مجله خبری تیرول، دست آفریده های زنان هنرمند محله سنگلج در معرض دید و خرید ساکنان منطقه12 قرار گرفت.

عرضه دست آفریده بانوان محله سنگلج در پاییزبرگ

به گزارش خبرنگاران، شهردار منطقه12 با اشاره به برگزاری جشنواره های پاییزی در قلب طهران گفت: زیبایی های طبیعی پاییز در کنار آیین و رسوم باستانی ایرانیان در این فصل، ظرفیت بالایی برای ایده پردازی هنرمندان خلاق کشورمان ایجاد می کند. به همین دلیل نمایشگاه پاییزبرگ برای نخستین بار به ابتکار منطقه12 در میدان مشق برگزار شد که از جمله این ایده پردازی ها بود.

امیر یزدی به برگزاری نمایشگاه یلدا بازار و تلفیق آن با نمایشگاه پاییزبرگ اشاره و اعلام کرد: این 2نمایشگاه که در بوستان دکتر حسابی محله سنگلج برپا شد، با استفاده از جاذبه های فصل پاییز، در کنار هم زیبایی و نشاط دوچندانی ایجاد کردند که سبب حضور علاقه مندان زیادی در این محل شد.

وی درباره برپایی نمایشگاه یلدا بازار در این بوستان گفت: در این نمایشگاه دست آفریده های بانوان محله سنگلج به همت شهرداری منطقه و انجمن سنگلج در بوستان دکتر حسابی به نمایش درآمد که خوشبختانه با استقبال پرشور شهروندان روبه رو شد.

شهردار قلب طهران با بیان اینکه این نمایشگاه با هدف ایجاد نشاط محلی، همچنین توانمندسازی و رونق اشتغال های خرد و کسب وکارهای خانگی برگزار شد، ادامه داد: در این نمایشگاه، بانوان توانمند و کارآفرینان محصولاتی از قبیل صنایع دستی، زیورآلات، گلیم، چرم، معرق، مواد خوراکی، بهداشتی، بسته بندی شده و... را ارائه دادند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 9 دی 1401 بروزرسانی: 9 دی 1401 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 2244

به "عرضه دست آفریده بانوان محله سنگلج در پاییزبرگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه دست آفریده بانوان محله سنگلج در پاییزبرگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید