صدای حیا کن، رها کن از فضای مجازی بلند شد، بازیکنان استقلال را جریمه کنید، آقای سعادتمند!

به گزارش مجله خبری تیرول، از حسینی و مدافعان هم خیلی انتقاد شد و حتی طرفداران خطاب به سعادتمند نوشتند وقتی بابت برد مقابل صنعت نفت پاداش می دهید بابت تساوی خانگی با نساجی هم بازیکنان را جریمه کنید... خلاصه صدای حیا کن، رها کن و پیرهن استقلال بابا غیرت داره به جای سکو ها این بار از فضای مجازی شنیده شد، اما سعادتمند تا دیشب واکنش خاصی به این اعتراضات نشان نداده بود.

صدای حیا کن، رها کن از فضای مجازی بلند شد، بازیکنان استقلال را جریمه کنید، آقای سعادتمند!

بلافاصله پس از تساوی خانگی استقلال مقابل نساجی که به نوعی حکم باخت را داشت، انتقاد ها از فرهاد مجیدی در فضای مجازی شروع شد.

به گزارش خبرورزشی، طرفداران استقلال از 4، 5 بازیکن این تیم هم انتقاد کردند که عمدتاً نقدها درستی به نظر می رسید. قبل از بازی برخی از طرفداران پرسپولیس می گفتند فکری قطعاً به استقلال می بازد! اما در میدان عمل ثابت شد که این حرف ها تهمتی بیش نبوده است. اتفاقاً نساجی یک گل قشنگ زد و در نیمه دوم مستحق پیروزی بود. از طرفی استقلال در نیمه اول بد کار نکرد، ولی از فوتبال نیمه دوم این تیم نمی توان دفاع کرد.

مربی خارجی می خواهند

بلافاصله بعد از بازی طرفداران استقلال در فضای مجازی از کادر فنی و بازیکنان تیم شان انتقاد نموده و خواهان حضور یک مربی خارجی شدند.

از حسینی و مدافعان هم خیلی انتقاد شد و حتی طرفداران خطاب به سعادتمند نوشتند وقتی بابت برد مقابل صنعت نفت پاداش می دهید بابت تساوی خانگی با نساجی هم بازیکنان را جریمه کنید... خلاصه صدای حیا کن، رها کن و پیرهن استقلال بابا غیرت داره به جای سکو ها این بار از فضای مجازی شنیده شد، اما سعادتمند تا دیشب واکنش خاصی به این اعتراضات نشان نداده بود.

فعلاً حمایت می گردد

... اما آیا مجیدی در صورت ناکامی در بازی های آینده فصل آینده روی نیمکت استقلال نخواهد بود؟ جواب این سؤال حداقل تا امروز خیلی معین نیست و همان طور که قبلاً اشاره شد این موضوع بستگی بسیار زیادی به نتایج دو بازی مستقیم استقلال و سپاهان در لیگ و جام حذفی دارد. آنچه مسلم است مجیدی فعلاً حمایت می گردد و با قدرت هم حمایت می گردد، اما ساده انگارانه است که اگر تصور کنیم او مثلاً به قلعه نویی ببازد و از جام حذفی هم کنار برود و فصل آینده دوباره روی نیمکت استقلال باشد. فصلی که قرار است از اواسط مهرماه 99 شروع گردد.

اُفت اسمی ها

آنچه از تیم فرهاد مجیدی در این چند هفته دیدیم عملکردی پرفراز و نشیب است. آن ها یک روز خوبند و یک روز بد، اما فرایند کار خیلی امیدوارکننده نیست و مهمتر اینکه چند ستاره اسمی استقلال مثل قایدی، وریا، علی کریمی، فرشید اسماعیلی و... آشکارا نسبت به زمان استراماچونی افت نموده اند! آیا تیم پرستاره استقلال با سرمربی اش که خود زمانی ستاره بود، از این بحران خارج می گردد؟ شاید استقلالی ها و مجیدی باید شاد باشند که دو بار با سپاهان بازی دارند.ً

منبع: عصر ایران
انتشار: 27 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 1191

به "صدای حیا کن، رها کن از فضای مجازی بلند شد، بازیکنان استقلال را جریمه کنید، آقای سعادتمند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدای حیا کن، رها کن از فضای مجازی بلند شد، بازیکنان استقلال را جریمه کنید، آقای سعادتمند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید