پراهیچ: برانکو من را می خواهد اما نظر رئیس باشگاه پرسپولیس را نمی دانم، از کره، تایلند، ترکیه و چند تیم ایرانی پیشنهاد دارم

به گزارش مجله خبری تیرول، مدافع تیم فوتبال نفت تهران مدعی است از چند تیم ایرانی و خارجی پیشنهاداتی دارد، اما هنوز با هیچ تیمی به صورت رسمی مذاکره نکرده است.

پراهیچ: برانکو من را می خواهد اما نظر رئیس باشگاه پرسپولیس را نمی دانم، از کره، تایلند، ترکیه و چند تیم ایرانی پیشنهاد دارم

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

به گزارش خبرنگاران، با انتها یافتن این فصل لیگ برتر به سراغ ایگور پراهیچ، مدافع کروات نفت تهران رفتیم و گفت وگویی متفاوت با او در مورد فوتبال ایران، عملکرد خودش، فوتبال اروپا و موضوعات دیگر داشتیم. در زیر گفت وگوی خبرنگاران با مدافع 30ساله نفت تهران را می خوانید:

خبرنگاران: این فصل لیگ برتر هم به اتمام رسید. فصل را چطور ارزیابی می کنی؟

فصل در حالی به انتها رسید که من فکر می کنم اگر حمایت بهتری از سوی اسپانسرها و مالک باشگاه از ما می شد، می توانستیم نتایج بهتری کسب کنیم. فصل تمام شد و من تنها 34 درصد از مبلغ قراردادم را گرفتم!

خبرنگاران: بهترین تیم لیگ از نظر تو چه تیمی بود؟

تنها چند تیم بودند که عملکرد خوبی در این فصل داشتند، از جمله پرسپولیس، استقلال، تراکتورسازی، سپاهان و ذوب آهن، اما پرسپولیس از همان ابتدای فصل بهترین تیم لیگ بود و با شایستگی به قهرمانی رسید.

خبرنگاران: خطرناک ترین مهاجمانی که این فصل مقابل شان بازی کردی، چه کسانی بودند؟

مهدی طارمی، گادوین منشا و ساسان انصاری این فصل خیلی خوب بودند و بازی مقابل آنها واقعاً سخت بود، اما در تیم ما هم محمد قاضی فوق العاده بود. خوشحالم که کنار قاضی و ایمان مبعلی که یکی از بهترین هافبک های بازیساز ایران است، بازی می کنم.

خبرنگاران: اگر فرصت این را داشتی که به عقب برگردی، چه چیزی را تغییر می دادی؟

چیزی را تغییر نمی دادم. خدا برای تمامی ما بندگانش برنامه ریزی نموده است. من بر این باورم که هر اتفاقی می افتد، علتی دارد.

خبرنگاران: از تجربیات خوب و بدت در فوتبال ایران بگو ...

فکر می کنم همه دیگر از مسائل ما باخبر هستند و احتیاج به تکرار آنها نمی بینم. اتفاقات خوب زیادی هم افتاد، همانند کار کردن با علی دایی، بازی کنار هم تیمی های فوق العاده ام و پیدا کردن دوستان جدید. من در نفت رابطه خیلی خوبی با میلاد فرهانی، محمد قاضی، ایمان مبعلی و ارسلان مطهری دارم. حالا یک بازی بزرگ برای به انتها بردن فصل در پیش داریم؛ فینال جام حذفی. اگر پیروز به قهرمانی در این رقابت بشویم که فوق العاده خواهد شد.

خبرنگاران: اگر از پرسپولیس و استقلال پیشنهاد داشته باشی، ترجیحت کدام تیم خواهد بود؟

ترجیح می دهم پاسخ این پرسش را ندهم. همان طور که قبلاً گفتم، من فصل خوبی داشتم و بازی های خوبی از خود به نمایش گذاشتم و فکر می کنم بیشتر از هر مدافع دیگری در لیگ گلزنی کردم. همین باعث شده باشگاه هایی نسبت به جذب من علاقه نشان دهند، اما به هر حال باید دید در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.

خبرنگاران: پیشنهادی هم برای فصل بعد دریافت نموده ای؟

هنوز پیشنهاد رسمی دریافت ننموده ام، اما تماس هایی از جانب تیم هایی از کشورهای کره جنوبی، تایلند و ترکیه با من گرفته شده است. چند تیم ایرانی هم نسبت به جذب من علاقه مند هستند.

خبرنگاران: از تو به عنوان یکی از گزینه های اصلی پیوستن به پرسپولیس یاد شده است؟ فعلاً در این زمینه خبری نیست؟

خبری در این خصوص ندارم.

خبرنگاران: شنیدیم که در محل اردوی مشترک دو تیم پرسپولیس و نفت با برانکو ایوانکوویچ ملاقاتی داشتی. درست است؟

بله، همین طور است.

خبرنگاران: در مورد پیوستن به پرسپولیس صحبتی با هم داشتید؟

من، برانکو و کادر فنی اش را در هتل ملاقات کردم، اما در مورد پیوستن به پرسپولیس صحبتی نکردیم. تنها چیزی که می دانم این است که برانکو من را می خواهد، اما نمی دانم که نظر رئیس باشگاه پرسپولیس در مورد من چیست و اصلاً آنها علاقه ای به خدمت دریافت من دارند یا خیر؟ به هر حال باید ببینیم که چه اتفاقی خواهد افتاد.

خبرنگاران: عملکرد خودت در فصلی که گذشت را چطور ارزیابی می کنی؟

در حدود دو سال و نیم است که در فوتبال باشگاهی ایران بازی می کنم و در این مدت با سه مربی کار نموده ام که هر سه نفر آنها می خواهند که فصل بعد در تیم شان بازی کنم. این بدین معناست که من کارم را به خوبی در اینجا انجام داده ام.

خبرنگاران: تصویری از خودت در صفحه شخصی ات در اینستاگرام منتشر کردی که در حال گل زدن به رادوشویچ هستی. داستان این عکس چیست؟

این عکس مربوط به 10 سال پیش می گردد. آن موقع برانکو سرمربی دینامو زاگرب بود. آنها 28 پیروزی متوالی کسب نموده بودند و تنها به یک برد برای ثبت رکوردی دنیای احتیاج داشتند، اما دینامو مغلوب ما شد و در آن بازی هم من پیروز به گگرددن دروازه رادوشویچ شدم که در آن مقطع دروازه بان دینامو زاگرب بود.

خبرنگاران: پس اگر برانکو تو را برای پرسپولیس به خدمت نگرفت، به خاطر خراب کردن رکوردش با دینامو بوده است ...

(از ته دل می خندد). در آن مقطع من 20ساله بودم و ما پیروز به شکست تیم بزرگی شدیم که از بازیکنان فوق العاده ای همچون لوکا مودریچ، ماریو ماندزوکیچ، ادواردو داسیلوا و دژان لاورن بهره می برد و مربی بزرگی به نام برانکو راهنمایی آن را به عهده داشت.

خبرنگاران: به عنوان یک اروپایی، مسابقات لیگ قهرمانان اروپا را هم دنبال می کنی؟

بله. به طور مرتب.

خبرنگاران: تیم های محبوبت در اروپا کدام تیم ها هستند؟

رئال مادرید و یوونتوس تیم های محبوب من در اروپا هستند. از زمانی که داور شوکر و لوئیز فیگو برای رئال بازی می کردند، هوادار این تیم هستم. یوونتوس را هم به خاطر دل پیرو و زین الدین زیدان دوست داشتم و هنوز هم به این تیم علاقه مند هستم. در انگلیس هم زمانی که تیری آنری برای آرسنال بازی می کرد، این تیم را دوست داشتم.

خبرنگاران: صحبت از آرسنال کردی، به نظرت دوره ونگر تمام نشده است؟

آرسنال زمانی بازیکنان بزرگی در اختیار داشت، اما رقابت در لیگ برتر شکل جدیدی به خودش گرفته و مربیان بادانش و جوان تری به این لیگ اضافه شده اند از جمله پپ گواردیولا، پوچتینو و یورگن کلوپ که ایده هایی نو با خود آورده اند. به نظر من هم دوره ونگر تمام شده است.

خبرنگاران: گفتی هوادار رئال مادرید و یوونتوس هستی. این دو تیم شانس زیادی برای رسیدن به فینال فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا دارند. در آن صورت دوست داری کدام تیم به قهرمانی برسد؟

شاید یک مقدار بیشتر گرایشم به قهرمانی رئال باشد، اما با خیال راحت و بدون هیچ گونه استرسی از تماشای بازی لذت خواهم برد.

خبرنگاران: بین آلگری و زیدان کدام را انتخاب می کنی؟

قطعاً زیدان. او یکی از محبوب ترین بازیکنان من و حالا یکی از محبوب ترین مربیانم به شمار می رود.

خبرنگاران: چند هموطن تو در دو تیم یوونتوس و رئال مادرید هستند. نظرت در مورد آنها چیست؟

به نظر من لوکا مودریچ بهترین هافبک حال حاضر دنیا است. متئو کواچیچ هم آینده خوبی در انتظارش است. در مورد ماندزوکیچ هم باید بگویم که او بازیکنی سختکوش است و این فصل در یوونتوس فوق العاده بوده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 28 آذر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 613

به "پراهیچ: برانکو من را می خواهد اما نظر رئیس باشگاه پرسپولیس را نمی دانم، از کره، تایلند، ترکیه و چند تیم ایرانی پیشنهاد دارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پراهیچ: برانکو من را می خواهد اما نظر رئیس باشگاه پرسپولیس را نمی دانم، از کره، تایلند، ترکیه و چند تیم ایرانی پیشنهاد دارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید