بررسی آمار فوق العاده گادوین منشا در لیگ بیستم

به گزارش مجله خبری تیرول، اگر نگوییم بهترین، بدون شک گادوین منشا در حال سپری کردن یکی از بهترین فصل های فوتبالی خود در سیرجان است.

بررسی آمار فوق العاده گادوین منشا در لیگ بیستم

به گزارش خبرنگاران به نقل از طرفداری، شاید کمتر کسی فکر می کرد گادوین منشا تا خاتمه هفته هشتم لیگ بیستم پیروز به ثبت نه گل زده گردد. منشا بعد از پوشیدن پیراهن هر دو تیم استقلال و پرسپولیس، لیگ ایران را ترک کرد و به عجمان رفت، هرچند ماندن مرد نیجریه ای در این تیم زیاد طول نکشید و او دوباره به لیگ ایران برگشت. منشا که آخرین بار پیراهن آبی رنگ استقلال را در لیگ پوشیده بود، این بار با پیراهن آبی رنگ تیم سیرجانی به لیگ ایران برگشت.

حضور امیر قلعه نویی در گل گهر سیرجان باعث شده این تیم به یکی از مدعیان قهرمانی لیگ برتر تبدیل گردد، تیمی که بدون شک نقطه قوت آن به خط حمله اش بر می گردد، جایی که این تیم پیروز شده با ثبت 13 گل در 8 هفته، عنوان بهترین خط حمله لیگ بیستم را به دوش بکشد.

بدون هیچ تردیدی نقش اول آتش بازی های توپخانه امیر قلعه نویی گادوین منشا، آقای گل 9 گله لیگ بیستم است.

تمام گل های گادوین در لیگ بیستم

سپاهان، 1 گل

مس رفسنجان، 2 گل

فولاد خوزستان، 1 گل

پیکان، 1 گل

صنعت نفت آبادان، 1 گل

شهر خودرو، 3 گل

نگاهی به آمار بالا نشان می دهد منشا فقط در 2 بازی گلزنی نکرده است که یکی از آن ها دیدار برابر ماشین سازی بود، جایی که با توجه به اینکه گادوین منشا پنالتی قبلی را از دست داده بود، امیر قلعه نویی ضربه پنالتی را به احمد زنده روح داد، دیگری هم بازی با ذوب آهن که منشا پاس گل داد.

نکته عجیب ماجرا به این بخش خلاصه نمی گردد. نگاهی به تعداد گل های زده تیم های لیگ برتر و گادوین منشا در این فصل نشان می دهد فقط یک تیم یعنی سپاهان بیش از گادوین منشا در این فصل گلزنی کرده است (البته در صورتی که گل گهر سیرجان را در نظر نگیریم که 9 گل از 13 گل این تیم را منشا زده است).

در واقع 12 تیم از گادوین منشا کمتر گل زده اند، صنعت نفت آبادان و شهر خودرو در تعداد گل های زده با منشا برابر هستند و سپاهان هم تعداد گل بیشتری را به ثبت رسانده است.

تعداد گل های تیم های لیگ فزونی در لیگ بیستم

گل گهر سیرجان، 13 گل

سپاهان، 11 گل

صنعت نفت آبادان، 9 گل

شهر خودرو، 9 گل

فولاد خوزستان، 8 گل

استقلال، 7 گل

تراکتور، 7 گل

آلومینیوم اراک، 7 گل

پیکان، 7 گل

نساجی مازندران، 6 گل

نفت مسجد سلیمان، 6 گل

ذوب آهن، 5 گل

پرسپولیس، 5 گل

مس رفسنجان، 4 گل

سایپا، 4 گل

ماشین سازی، 2 گل

البته تعداد بازی های تیم های لیگ فزونی با هم برابر نیست. تا خاتمه هفته هشتم، پرسپولیس سه بازی عقب افتاده دارد، استقلال، سپاهان، ذوب آهن، فولاد و نساجی هم هر کدام یک بازی عقب افتاده دارند.

آمار برای تیم های لیگ فزونی فقط بیانگر یک چیز است؛ مواظب گادوین منشا باشید!

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 13 بهمن 1399 بروزرسانی: 13 بهمن 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 1467

به "بررسی آمار فوق العاده گادوین منشا در لیگ بیستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بررسی آمار فوق العاده گادوین منشا در لیگ بیستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید