شکاری: خیلی اذیت شدم تا به سپاهان بیایم

به گزارش مجله خبری تیرول، بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: از بین همه پیشنهاد هایی که برای فصل پیش رو به من رسید، سپاهان را انتخاب کردم چراکه در اصفهان برای بازیکن ارزش قائل هستند و از این تصمیم بسیار خوشحالم.

شکاری: خیلی اذیت شدم تا به سپاهان بیایم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، رضا شکاری در خصوص حضور در سپاهان گفت: خیلی مسرورم که انتخاب خوبی داشتم، از مجموعه سپاهان متشکرم که بعد از کوشش های فراوان توانستم به این تیم بیایم، از طرفداران نیز ممنون هستم که بعد از قرارداد حجم بالایی خوش آمد گویی از سمت طرفداران سپاهان داشتم و امیدوارم لایق باشم و در طول فصل جبران کنم.

وی ادامه داد: پیشنهاد هایی دیگری داشتم، اما انتخاب خودم سپاهان بود، سپاهان باشگاه حرفه ای است و زحمات از آقای ساکت و باشگاه سپاهان ممنون هستم.

شکاری در خصوص کار کردن با مورایس گفت: مورایس فوق العاده حرفه ای است و نیازی به تعریف من ندارد، مسرورم در یک باشگاه حرفه ای و زیر نظر مربی حرفه ای کار می کنم و امیدوارم توقع طرفداران را برآورده کنم.

بازیکن تیم فوتبال سپاهان در ادامه اعلام نمود: سپاهان در بین تیم های ایرانی حرفه ای است، از لحاظ امکاناتی باشگاهی مثل سپاهان ندیدم، این باشگاه ها برای بازیکن ارزش زیادی قائل است، در بازی های آسیایی هستیم و مطمئن هستم پیروز می شویم.

وی توضیح داد: خیلی اذیت شدم تا به سپاهان بیایم و منتظر یک فرصت هستم تا خودم را نشان دهم، این باشگاه بازیکنان در سطح ملی دارد و در آسیا می توانند حرف زیادی برای گفتن داشته باشند، مسرورم کنار این بازیکنان هستم و به قول مورایس برای یاری به یکدیگر اینجا هستیم و این هدف ما است و این اتفاق در زمین هم رخ می دهد، امیدوارم بتوانیم نسبت به فصل گذشته بهتر کار کنم.

شکاری با بیان این که سپاهان همواره مدعی قهرمانی بوده است، گفت: این موضوع فصل گذشته نیز بود، ولی بدشانسی آورد، امیدوارم به چیزی که می خواهیم برسیم، به چشم دیده ام چقدر طرفداران سپاهان بعد از عدم کسب نتیجه پشت تیم بودند و امیدوارم نتیجه خوبی بگیریم و به طرفداران هدیه کنیم.

بازیکن تیم فوتبال سپاهان در خاتمه خطاب به طرفداران عنوان داشت: طرفداران عزیز تیم بزرگ سپاهان مطمئن باشید، سال خوبی را برای شما رقم خواهیم زد، امیدوارم شما مانند گذشته از تیم حمایت داشته باشید تا بتوانیم آخر فصل شما را مسرور ببینیم.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 تیر 1402 بروزرسانی: 12 تیر 1402 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 2325

به "شکاری: خیلی اذیت شدم تا به سپاهان بیایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکاری: خیلی اذیت شدم تا به سپاهان بیایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید