شبیه سازی پخش ویروس کرونا در مترو

به گزارش مجله خبری تیرول، کارشناسان با انتشار یک شبیه سازی که گسترش ویروس کرونا در مترو را نشان می دهد تأکید می نمایند، افراد در وسایل حمل و نقل عمومی و اماکن شلوغ باید از ماسک صورت استفاده نمایند.

شبیه سازی پخش ویروس کرونا در مترو

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری به نقل از دیلی میل، کارشناسان تأکید می نمایند افراد در وسایل حمل و نقل عمومی و اماکن شلوغ باید از ماسک صورت استفاده نمایند تا از میزان شیوع ویروس کرونا کاسته گردد.

محققان باور دارند، اگر فردی آلوده به ویروس کرونا باشد و بدون استفاده از ماسک در اماکن عمومی نظیر مترو حضور یابد، به راحتی می تواند اشخاص دیگر را آلوده کند.

پژوهشگران می گویند صحبت کردن می تواند قطرات کوچک را در مسافت های کوتاه گسترش دهد و پوشیدن ماسک صورت موضوعی است که می تواند جلوی این کار را بگیرد و گسترش آن را آهسته کند.

شبیه سازی ها نشان می دهد فرد آلوده به کروناویروس می تواند آن را فقط با صحبت کردن با شخصی که در یک محیط بسته مانند قطار است منتقل کند.

در شبیه سازی سفر Tube فراوری شده توسط نرم افزار MSC، یک فرد آلوده دیده می گردد که به معنای واقعی کلمه، مسافران دیگر را دچار کووید 19 می نماید.

با بازگشت افراد به محل کار، وسایل نقلیه عمومی شلوغ تر شده و بچه ها برای بازگشت به مدرسه آماده می شوند؛ این درحالیست که حضور بدون ماسک و صحبت کردن بدون ماسک می تواند ویروس را گسترش دهد.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 10 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 1087

به "شبیه سازی پخش ویروس کرونا در مترو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شبیه سازی پخش ویروس کرونا در مترو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید