سریع و خشمگین 9 به جشنواره کن می رود

به گزارش مجله خبری تیرول، فیلم سریع و خشمگین 9 که جدیدترین قسمت از مجموعه سریع و خشمگین است به عنوان یک فیلم بلاک باستری راهی جشنواره فیلم کن سال جاری می گردد.

سریع و خشمگین 9 به جشنواره کن می رود

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از ورایتی، فیلم نهم سریع و خشمگین با بازی وین دیزل، جان سینا و میشل رودریگز که تا به امروز 250 میلیون دلار در سراسر دنیا فروش کرد و از این میان 203 میلیون دلارش را از فروش در چین کسب نموده است، از فیلم هایی خواهد بود که سال جاری در جشنواره فیلم کن به نمایش درمی آید.

این فیلم که از 25 جولای در آمریکا اکرانش را آغاز می نماید اولین اکرانش در فرانسه را در جشنواره فیلم کن تجربه می نماید. انتظار می رود بازیگران فیلم نیز در جشنواره حضور یابند.

تیری فرمو مدیر کن پیشتر در مصاحبه ای با ورایتی گفته بود که سال جاری کن میزبان یک بلاک باستر عظیم خواهد بود، اما حدس و گمان ها به این سمت نمی رفت که فیلم F 9 همان فیلم باشد.

خبرنگاران انتظار داشتند تا فرمو در نشست مطبوعاتی کن که روز پنج شنبه برگزار گردید این فیلم را معرفی کند، اما فرمو تنها به آن ها گفت این فیلم زمانی برای مردن نیست و تل ماسه و داستان وست ساید نخواهد بود.

تل ماسه ساخته جدید دنی ویلنوو قرار است برای نخستین بار در جشنواره فیلم ونیز در ماه سپتامبر اکران گردد.

این خبر پس از آن اعلام شد که بخش موازی هفته منتقدان کن که سال جاری شصت ساله می گردد، با معرفی فیلم های حاضر در این بخش نشان داد سال جاری بر استعداد های فیلمسازی فرانسوی تمرکز نموده و هیچ اثری از کارگردان های آمریکایی در آن نیست. فیلم های این بخش شامل آثار اول یا دوم فیلمسازان فرانسوی است و فیلم مستحکم به عنوان فیلم افتتاحیه آن انتخاب شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 تیر 1400 بروزرسانی: 20 تیر 1400 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 1757

به "سریع و خشمگین 9 به جشنواره کن می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سریع و خشمگین 9 به جشنواره کن می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید