سریالی انیمیشن درباره تیم فوتبال منچسترسیتی در راه است

به گزارش مجله خبری تیرول، به گزارش خبرنگاران به نقل از ورایتی، سریالی انیمیشن با عنوان آموزشگاه آبی آسمانی که داستان آن داخل آموزشگاه تعلیم و تمرین منچسترسیتی قهرمان فعلی لیگ برتر فوتبال انگلیس اتفاق می افتد در دست ساخت است.

سریالی انیمیشن درباره تیم فوتبال منچسترسیتی در راه است

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

این تیم با مدیریت پپ گواردیولا طی سال های اخیر به موفقیت های بسیاری دست پیدا نموده، وارد جمع برترین تیم های دنیا شده و در همین حین تبدیل به یک برند دنیای شده است. سریال داستان گروهی متنوع از پسران و دخترانی را تعریف می نماید که در آموزشگاه منچسترسیتی زندگی شان فوتبال است.

شرکت رسانه ای واقع در سنگاپور آگوست میدیا هولدینگز، گروه رسانه ای فیلیپینی سینرجی88 انترتینمنت و گروه اسپانیایی مینوریا ابسولوتا برای ساخت این سریال با هم شریک شده اند. با توجه به اینکه کارهای اولیه ساخت سریال اجرا شده، تهیه نمایندگان این شرکت ها در حال حاضر در کن حضور دارند تا در بازارهای میپ جونیور و میپ کام با خریداران بالقوه صحبت نمایند.

این سریال روی ارزش های این باشگاه از جمله دیسیپلین، کار تیمی و شمول تمرکز می نماید. جیوتیرموی ساها از آگوست میدیا گفت: با منچسترسیتی همراه شده ایم تا سریالی با الهام از آموزشگاه آن ها بسازیم. سریالی خلق می کنیم که در آن فوتبال دوستان را به هم متصل می نماید. درباره روابط است، اینکه چطور به عنوان یک تیم بازی می نمایند و چقدر با هم خوش می گذرانند.

تعداد بازیگران و اعضای تیم بزرگ در باشگاهی به این عظیمی، دریافت حقوق قانونی پیچیده تصاویر و زمان طولانی ساخت انیمیشن به این معنی است که امثال گواردیولا، سرجیو آگوئرو و رحیم استرلینگ در این سریال حضور نخواهند داشت.

اگر سریال کاملا چراغ سبز بگیرد می تواند تا سال 2022 آماده باشد. مخاطب هدف آن بچه ها بین 8 تا 11 است و در قالب 26 اپیزود 22 دقیقه ای ساخته می گردد. از نظر بصری ترکیبی بین انیمیشن دستی و سی جی آی خواهد بود.

برنامه های ساخت سریال آموزشگاه آبی آسمانی همچنین شامل انتشار و لایسنسینگ کالاهای مخصوص طرفداران هم می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 460

به "سریالی انیمیشن درباره تیم فوتبال منچسترسیتی در راه است" امتیاز دهید

2 کاربر به "سریالی انیمیشن درباره تیم فوتبال منچسترسیتی در راه است" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سریالی انیمیشن درباره تیم فوتبال منچسترسیتی در راه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید