فرناندز: باشگاهی همانند منچستریونایتد نباید برای مدت طولانی بدون جام بماند، ذهنیت رانگنیک برای ما بهتر است

به گزارش مجله خبری تیرول، هافبک پرتغالی تیم فوتبال منچستریونایتد می گوید چنین باشگاهی نباید برای مدت طولانی بدون جام بماند.

فرناندز: باشگاهی همانند منچستریونایتد نباید برای مدت طولانی بدون جام بماند، ذهنیت رانگنیک برای ما بهتر است

به گزارش خبرنگاران، برونو فرناندز در آستانه بازی امروز (شنبه) منچستریونایتد با ساوتهمپتون در چارچوب هفته بیست وپنجم لیگ برتر انگلیس در گفت وگو با برنامه تلویزیونی Premier League Productions گفت: به نظرم ما عالی کار نموده ایم، هرچند هنوز جای زیادی برای پیشرفت داریم، فکر می کنم همه به این موضوع واقف هستند چون می دانیم که می توانیم بهتر کار کنیم.

وی اضافه نمود: به طور تعیین از زمانی که رانگنیک راهنمایی منچستریونایتد را به عهده گرفته است، ما نتایج خوب زیادی کسب نموده ایم اما با این حال در این مدت بازی هایی بوده است که می توانستیم در آنها نتایج بهتری بگیریم. به نظرم رانگنیک سبک بازی مدنظر خود را به تیم تزریق نموده است و ذهنیتی که او دارد و شیوه فکر کردن او به فوتبال، برای ما بهتر است، کنار این هر بازیکن باید برترین بازی اش را به نمایش بگذارد و به تیم برای بهتر شدن یاری کند.

هافبک پرتغالی منچستریونایتد که اخیراً دومین سالگرد حضورش در منچستریونایتد را جشن گرفت و در این مدت دو بار به عنوان بازیکن سال این تیم انتخاب شده است، در بخش دیگری از صحبت هایش گفت: من از دوران حضورم در باشگاه منچستریونایتد واقعاً راضی هستم، همواره گفته ام که عدم کسب جام با این تیم همانند یک کابوس است چون این چیزی است که به دنبالش هستم.

فرناندز توضیح داد: می خواهم این کار را به خاطر خودم انجام دهم اما به نظرم باشگاه و این طرفداران هم شایسته کسب جام هستند. باشگاهی همانند منچستریونایتد نباید برای مدت طولانی بدون جام بماند. دو هفته پیش ما دو شانس برای کسب جام داشتیم و حالا تنها یک شانس برای قهرمانی (اشاره به لیگ قهرمانان اروپا) داریم. ما باید کنار این بجنگیم تا لیگ برتر را هم در برترین جایگاه ممکن به خاتمه ببریم.

+

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 خرداد 1401 بروزرسانی: 23 خرداد 1401 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 2125

به "فرناندز: باشگاهی همانند منچستریونایتد نباید برای مدت طولانی بدون جام بماند، ذهنیت رانگنیک برای ما بهتر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرناندز: باشگاهی همانند منچستریونایتد نباید برای مدت طولانی بدون جام بماند، ذهنیت رانگنیک برای ما بهتر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید