سرمربی عمان: خوردن یک گل از کره نشان می دهد در جهت درستی قرار گرفته ایم

به گزارش مجله خبری تیرول، خبرنگاران: سرمربی فرانسوی تیم ملی فوتبال عمان با تمجید از عملکرد شاگردانش در بازی مقابل کره جنوبی تأکید کرد تیمش در راستا درستی قرار گرفته است.

سرمربی عمان: خوردن یک گل از کره نشان می دهد در جهت درستی قرار گرفته ایم

با تور عمان از نگین خاورمیانه دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، پل لوگن در پی شکست یک بر صفر تیمش برابر کره جنوبی در نخستین دیدار خود در مرحله گروهی جام ملت های 2015 آسیا با حضور در کنفرانس خبری گفت: دروازه بان کره جنوبی در دقایق سرانجامی بازی واکنش فوق العاده ای از خود نشان داد و مهار توپش عالی بود. آن موقعیت، فرصت خیلی خوبی برای عمان بود ولی متأسفانه نتوانستیم از آن بهره لازم را ببریم.

وی اضافه کرد: ما تا آخرین لحظه کوشش کردیم و به شدت به دنبال بازگشت به بازی بودیم. از نتیجه به دست آمده ناراحت هستم، چون موقعیت های خوبی داشتیم ولی به نتیجه نرسیدیم. به نظرم عمان رفته رفته در حال رسیدن به سطحی است که توانایی رقابت با تیم هایی همچون کره جنوبی را دارد. وقتی تنها یک گل مقابل تیمی همچون کره جنوبی دریافت می کنید می توان از نتیجه کار راضی بود، چون نشان می دهد که تیم در راستا درستی قرار گرفته و در حال پیشرفت هستیم.

سرمربی فرانسوی عمان توضیح داد: اگرچه در کل هیچگاه از شکست تیمم شاد نمی شوم ولی بازیکنان ما در این بازی تمام کوشش خود را کردند. رقابت سختی در زمین بود و به سختکوشی کره ای ها در میدان هم باید تبریک گفت. آنها سزاوار پیروزی بودند.

لوگن در سرانجام اعلام کرد: اوضاع تک تک بازیکنان را ارزیابی خواهم کرد و شاید در بازی بعدی تغییراتی در تیم به وجود آوردم ولی باید ببینیم که اوضاع چطور خواهد بود. در این بازی متقاعد شدم که چه بازیکنانی می توانند در بازی با استرالیا جنگنده و سختکوش کار نمایند.

منبع: تسنیم
انتشار: 28 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 347

به "سرمربی عمان: خوردن یک گل از کره نشان می دهد در جهت درستی قرار گرفته ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی عمان: خوردن یک گل از کره نشان می دهد در جهت درستی قرار گرفته ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید