ساحلی بازان زیر 21 سال ایران راهی تایلند شدند

به گزارش مجله خبری تیرول، تیم های ملی الف و ب والیبال ساحلی زیر 21 سال ایران برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا راهی تایلند شدند.

ساحلی بازان زیر 21 سال ایران راهی تایلند شدند

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

به گزارش خبرنگاران، رقابت های والیبال ساحلی قهرمانی مردان زیر 21 سال 2017 آسیا از 12 تا 14 اسفند ماه به میزبانی شهر روی ات کشور تایلند برگزار می گردد.

تیم های ملی الف و ب والیبال ساحلی زیر 21 سال ایران ساعت 10 و 40 دقیقه شب گذشته (دوشنبه) از فرودگاه امام خمینی (ره) راهی دوحه قطر شدند تا از آنجا راهی بانکوک پایتخت تایلند شوند و از این شهر با پرواز دیگری به سمت شهر میزبان رقابت های قهرمانی زیر 21 سال آسیا پرواز نمایند.

سینا عنایتی، علی شهبازی، علیرضا آقاجانی و جواد فیروزپور بازیکنان اعزامی ایران به این رقابت ها هستند که آرش رامسری به عنوان سرمربی و کامران ذوقی به عنوان سرپرست آنان را همراهی می نمایند.

همچنین نادر انصاری داور بین المللی والیبال ساحلی ایران نیز برای قضاوت در این رقابت ها همراه تیم های ملی والیبال ساحلی زیر 21 سال ایران راهی تایلند شد.

سرپرست تیم های ملی والیبال ساحلی ایران درباره تیم های شرکت نماینده در رقابت های قهرمانی زیر 21 سال آسیا گفت: 19 تیم از 10 کشور آسیایی در این رقابت ها شرکت دارند که مراسم قرعه کشی روز 11 اسفندماه و یک روز قبل از آغاز مسابقات برگزار می گردد.

کامران ذوقی در پاسخ به این سئوال که ساحلی بازان ایران تا چه میزان برای حضور در این رقابت ها آماده هستند، گفت: تیم های ملی والیبال ساحلی در پنج مرحله اردوی انتخابی و آماده سازی شرکت کردند و از نظر آمادگی در شرایط مناسبی قرار دارند.

وی با تاکید بر اینکه رقابت های قهرمانی زیر 21 سال ساحلی آسیا حکم انتخابی دنیا نیز دارد، گفت: پنج تیم از این رقابت ها سهمیه رقابت های قهرمانی دنیا کسب می نمایند که یک سهمیه به کشور میزبان (تایلند) و چهار سهمیه دیگر به تیم های اول تا چهارم این رقابت ها تعلق می گیرد.

سرپرست تیم های ملی والیبال ساحلی زیر 21 سال ایران درباره سطح فنی تیم های شرکت نماینده در این رقابت ها ، گفت : تیم های شرکت نماینده از کشورهای استرالیا، چین، هنگ کنگ، اندونزی، قزاقستان، عمان، قطر، تایلند و ویتنام به اضافه دو تیم ایران هستند که همه از بهترین های آسیا و اقیانوسیه هستند، البته در بین آنان نمایندگان قزاقستان، چین، تایلند و استرالیا حریفان جدی تری برای ساحلی بازان کشورمان محسوب می شوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 529

به "ساحلی بازان زیر 21 سال ایران راهی تایلند شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساحلی بازان زیر 21 سال ایران راهی تایلند شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید