زند: قصد داریم 8 جودوکار در 4 فرم راهی ایتالیا کنیم

به گزارش مجله خبری تیرول، سرمربی تیم ملی کاتای جودو گفت: به دنبال فراهم کردن شرایط برای اعزام تیم ملی به تورنمنت ایتالیا هستیم و قصد داریم هشت کاتارو را در این میدان حاضر کنیم.

زند: قصد داریم 8 جودوکار در 4 فرم راهی ایتالیا کنیم

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

حسین زند در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران مطرح نمود: وضعیت ملی پوشان کاتای جودو خوب است و با یاری فدراسیون به دنبال اعزام تیم به تورنمنت ایتالیا هستیم و امیدوارم بتوانیم شرایط را برای این اعزام فراهم کنیم. قصد داریم 8 کاتارو را در 4 فرم کاتا در تورنمنت ایتالیا حاضر کنیم.

وی ادامه داد: ملی پوشان کاتا هر روز برنامه های تمرینی را در شهرهای خود دنبال می نمایند و به لطف خدا از وضعیت بسیار خوبی برخوردار هستند. سال آینده رقابت های قهرمانی دنیا و آسیا را پیش رو داریم و به همین دلیل باید تمام کوشش مان را بکنیم تا نفرات به خوبی آماده شوند. تیم ایران بعد از ژاپن برای کسب عنوان نایب قهرمانی با ایتالیا رقابت می نماید و خوشبختانه توانسته در چند سال اخر صندلی خوبی را برای خود دست و پا کند.

سرمربی تیم ملی کاتای جودو گفت: در سال 88 در گرندپری ایتالیا حاضر شدیم و عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کردیم. معمولا تیم میزبان با 9 تیم در این مسابقات به میدان می آید و همین موضوع کار را برای برای رسیدن به موفقیت سخت می نماید. به هر صورت تیم ایران آماده است و امیدوارم بتوانیم این اعزام را انجام دهیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 6 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 629

به "زند: قصد داریم 8 جودوکار در 4 فرم راهی ایتالیا کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زند: قصد داریم 8 جودوکار در 4 فرم راهی ایتالیا کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید