رویکرد تازه مدیریت شهری مردم مداری است

به گزارش مجله خبری تیرول، تهران (پانا) - شهردار تهران با اشاره به رویکرد مدیریت شهری مبنی بر شهروند محوری و مردم مداری در دوره نو مدیریت شهری می گوید تداوم ارتباط با نظام پزشکی تهران بزرگ و انجام برنامه های مشترک به ارتقای سلامت شهروندان تهرانی یاری خواهد نمود.

رویکرد تازه مدیریت شهری مردم مداری است

به گزارش سایت شهر، علیرضا زاکانی در ملاقاتبا محمد رئیس زاده ، عضو هیئت مدیره نظام پزشکی تهران بر تعامل جدی برای استفاده از ظرفیت های جامعه پزشکی به منظور ارتقای سلامت مردم و بر ارائه خدمات و تسهیلات ویژه به جامعه پزشکی تاکید نمود.

وی ضمن قدردانی از فداکاری های جامعه پزشکی در مبارزه با ویروس کرونا بر ضرورت حفظ شأن و منزلت جامعه پزشکی و برطرف نیازهای حوزه سلامت و برطرف آن ها تاکید نمود.

زاکانی به بعضی تفاوت ها میان اندازه بهره مندی جامعه پزشکی در بخش دولتی و خصوصی اشاره نمود و گفت: تسهیل شرایط و ارائه خدمات به هر دو گروه ضروری است.

در ادامه این ملاقات رئیس زاده ضمن درخواست برای برگزاری جلسات مشترک بین حوزه سلامت شهرداری و نظام پزشکی تهران بزرگ، بر استفاده بیشتر از امکانات و فضاهای بهداشتی- درمانی شهرداری به وسیله اعضای نظام پزشکی تاکید نمود.

عضو هیات مدیره نظام پزشکی تهران پیشنهاد کرد با تشکیل کارگروه های مشترک دائمی، شرایط بهبود کسب و کار جامعه پزشکی در تهران و برطرف مسائل آن ها فراهم گردد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 16 مهر 1400 بروزرسانی: 16 مهر 1400 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 1875

به "رویکرد تازه مدیریت شهری مردم مداری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رویکرد تازه مدیریت شهری مردم مداری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید