رخدادی بی سابقه در انتظار کاراته کرمانشاه

به گزارش مجله خبری تیرول، خبرنگاران/کرمانشاه رئیس هیات کاراته استان کرمانشاه از اعلام آمادگی شش تیم از کرمانشاه برای شرکت در رقابت های لیگ برتر و سوپرلیگ کاراته اطلاع داد که رخدادی بی سابقه در تاریخ کاراته کرمانشاه محسوب می گردد.

رخدادی بی سابقه در انتظار کاراته کرمانشاه

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

سعید نصراللهی در گفت و گو با خبرنگاران، بااشاره به فرایند رو به رشدی که کاراته کرمانشاه از سال گذشته در پیش گرفته، اظهارکرد: باتوجه به اینکه طی یک دهه گذشته روی پشتوانه سازی برای قهرمانان به نام کاراته کرمانشاه کار نشده بود، برای همین ازسال قبل که راهنمایی هیات را بدست گرفتم، روی این مسئله متمرکز شدم.

وی توضیح داد: در این راستا، کوشش کردیم روی رده های پایه کار کنیم و آنها را برای قهرمان شدن پرورش دهیم تا درآینده ای نزدیک جایگزین قهرمانان بزرگی همچون سعید احمدی، برادران حیدری و ... شوند و همانند این قهرمانان برای استان افتخارآفرین شوند.

رئیس هیات کاراته استان افزود: هرچند شیوع بیماری کرونا مانع از آن شد که بتوانیم همه برنامه هایمان را عملی کنیم، اما نگذاشتیم کاراته کرمانشاه درا ین مدت تعطیل گردد و برای این منظور ظرفیت فضای مجازی را بکار گرفتیم.

وی با بیان اینکه کاراته کرمانشاه پویایی خود را حتی در ایام کرونا حفظ نموده، اظهار کرد: طی یکی دو ماه گذشته هم که بحث برگزاری رقابت های لیگ برتر و سوپرلیگ کاراته مطرح شد، با ایجاد انگیزه و مشوق هایی کاراته کاهای کرمانشاهی را ترغیب کردیم تا در این رقابت ها حضور پیدا نمایند.

نصراللهی افزود: تا به امروز شش تیم از کرمانشاه اعلام آمادگی نموده اند تا در رقابت های لیگ برتر و سوپرلیگ کاراته حضور داشته باشند که از این تعداد پنج تیم در لیگ برتر و یک تیم بانوان هم در سوپرلیگ حضور خواهند داشت.

وی با تاکید براینکه هیات کاراته حامی تیم های کرمانشاهی حاضر در رقابت های لیگ برتر و سوپرلیگ کاراته خواهد بود، گفت: تیم هایی که برای حضور در این رقابت ها اعلام آمادگی نموده اند، از حدود یکی دو هفته پیش تمرینات خود را با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی شروع نموده اند تا به سطح آمادگی مطلوبی برسند.

رئیس هیات کاراته کرمانشاه در مورد زمان برگزاری رقابت های لیگ برتر و سوپرلیگ کاراته هم گفت: طبق اعلام سازمان لیگ کاراته این رقابت ها اواخر بهمن به شکل متمرکز در استان تهران برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 بهمن 1399 بروزرسانی: 16 بهمن 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 1475

به "رخدادی بی سابقه در انتظار کاراته کرمانشاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رخدادی بی سابقه در انتظار کاراته کرمانشاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید