رایزنی روسیه و ترکیه برای دست یابی به آتش بس در لیبی

به گزارش مجله خبری تیرول، وزارت خارجه روسیه از همکاری این کشور با ترکیه برای توقف درگیری ها در لیبی اطلاع داد و گفت که آتش بس احتیاج به زمان دارد.

رایزنی روسیه و ترکیه برای دست یابی به آتش بس در لیبی

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، وزارت امور خارجه روسیه از همکاری این کشور با ترکیه برای ایجاد راهکار سیاسی و توقف درگیری ها در لیبی اطلاع داد.

وزارت خارجه روسیه امروز پنجشنبه در بیانیه ای گفت: ما به همراه ترکیه در رابطه با مسائل فنی مربوط به راهکار سیاسی در لیبی همکاری داریم ولی حصول آتش بس احتیاج به وقت دارد.

وزارت خارجه روسیه همچنین گفت که مسکو و آنکارا در حال آنالیز امکان استقرار نیروهای متخاصم در لیبی طی مرحله آتش بس هستند.

اعلام همکاری ترکیه و روسیه در لیبی در حالی منتشر می گردد که ملاقات وزرای خارجه و دفاع روسیه با همتایان ترک خود در آنکارا طی ماه های گذشته بنا به دلایل نامعلومی لغو شد. تحولات لیبی و سوریه از مهمترین موضوعات نشست امنیتی و سیاسی بین ترکیه و روسیه بود.

ترکیه رسما از دولت وفاق ملی لیبی که از سوی سازمان ملل به رسمیت شناخته شده است، حمایت سیاسی و نظامی می نماید و در مقابل، روسیه به وسیله نیروهای روس واگنر به صورت غیر مستقیم از نیروهای تحت امر ژنرال خلیفه حفتر و دولت طبرق حمایت می نماید.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 30 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 1199

به "رایزنی روسیه و ترکیه برای دست یابی به آتش بس در لیبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رایزنی روسیه و ترکیه برای دست یابی به آتش بس در لیبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید