دلیل بازی ندادن به اوزیل معین شد

به گزارش مجله خبری تیرول، سرمربی اسپانیایی آرسنال درباره دلیل شکست تیمش برابر تاتنهام و همچنین نیمکت نشینی مسوت اوزیل واکنش نشان داد.

دلیل بازی ندادن به اوزیل معین شد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از اسکای اسپورت، آرسنال در جام اتحادیه انگلیس با دو گل برابر تاتنهام تن به شکست داد. اونای امری، سرمربی آرسنال بعد از بازی گفت: براین باور هستم که بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم اما نتیجه لازم را کسب نکردیم. در نیمه نخست فرصت های خوبی داشتیم که از آنها استفاده نکردیم. دقت لازم را در زدن ضربات نهایی نداشتیم. تنها تفاوت تاتنهام با آرسنال در این بود که آنها از فرصت های خود استفاده کردند اما ما نتوانستیم.

سرمربی اسپانیایی توپچی های لندنی ادامه داد: تاتنهام نتوانست در این دیدار زیاد دروازه ما را تهدید کند اما از فرصت های که به دست آوردند با حرفه ای گری استفاده کردند و پیروز از میدان خارج شدند. نخستین فرصت بازی را میخیتاریان از دست داد اما بلافاصله تاتنهام توانست از نخستین فرصت خود به گل برسد. از عملکرد تیم راضی هستم اما از نتیجه نه. اگر می خواهیم که بهتر از این کار کنیم باید هویت لازم را داشته باشیم.

امری در خاتمه درباره نیمکت نشینی مسوت اوزیل گفت: نیمکت نشینی اوزیل فنی بود. بازیکنانی که در ترکیب اصلی بازی کردند بهترین بودند. من تنها به عملکرد تیم نگاه می کنم و اسم خاصی برایم مهم نیست. هر بازیکنی برای تیم مهم است و من تصمیم نهایی را خواهم گرفت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 124

به "دلیل بازی ندادن به اوزیل معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلیل بازی ندادن به اوزیل معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید