دامداران از نهاده های جایگزین برای غذای دام هایشان استفاده می نمایند

به گزارش مجله خبری تیرول، تهران (پانا) - معاون وزیر جهاد با اشاره به کافی نبودن نهاده ها می گوید دامداران مجبورند بقیه احتیاج غذایی دام هایشان را از نهاده های جایگزین در بازار و با قیمت های بالاتر تامین نمایند.

دامداران از نهاده های جایگزین برای غذای دام هایشان استفاده می نمایند

به گزارش صدا و سیما، مرتضی رضایی در ارتباط تصویری با بخش خبری 21 شبکه یک سیما اضافه نمود: قیمت اعلامی سه روز پیش, رسمی نبود و با مصاحبه انجمن صنایع لبنی، در رسانه های عمومی منتشر شد.

وی ادامه داد: قیمت 4 هزار و 150 تومان اعلام شده قبلی، بر اساس تأمین 100 درصدی نهاده ها برای دامداران, اعلام شده بود و افزایش قیمت فعلی به این علت است که این نهاده ها به اندازه کافی در اختیار دامداران قرار نگرفته است.

رضایی با بیان اینکه کنجاله سویا حدود 35 تا 36 درصد, جو حدود 60 درصد و ذرت حدود 50 درصد مورد احتیاج دامداران, تأمین شده است, اضافه نمود: دامداران مجبورند بقیه احتیاج غذایی دام هایشان را از نهاده های جایگزین در بازار و با قیمت های بالاتر تأمین نمایند و بر این اساس, قیمت شیرخام در درب دامداری، 4,500 تومان معین شده است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا افزایش 40 درصدی قیمت لبنیات، قطعی است، گفت: این قیمت, 4,500 تومان است و در ستاد تنظیم بازار هم مصوب شده است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 3 دی 1399 بروزرسانی: 3 دی 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 1393

به "دامداران از نهاده های جایگزین برای غذای دام هایشان استفاده می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دامداران از نهاده های جایگزین برای غذای دام هایشان استفاده می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید