خرید شارژ را چگونه مدیریت کنیم

به گزارش مجله خبری تیرول، رپرتاژ آگهی - تا الان به این موضوع دقت کردید که وقتی شارژ داریم، و به کسی پیامک میزنیم حتی آن یک نفر جوابمان را هم نمیدهد؟!. اما وای به حال روزی که شارژ نداریم!

خرید شارژ را چگونه مدیریت کنیم

دائم یا پیامک دریافت می کنیم و یا میس کال! و دریغ از یک قران شارژ که بتوانیم پاسخگو باشیم!

اما امروزه خرید شارژ راحت شده و در هرجایی که باشید راحت میتوانید شارژ خریداری کنید و راه های زیادی برای خرید شارژ، چه ایرانسل، همراه اول و رایتل وجود دارد از جمله:

1- خرید شارژ به صورت حضوری، خرید شارژ یا از نمایندگی های فروش سیم کارت های اعتباری (همراه اول، ایرانسل و رایتل)، از دستگاه pos و خود پرداز های الکترونیکی

2- خرید شارژ به صورت غیر حضوری، خرید از راه اینترنتی (سایت اوشارژ)

اپلیکیشن اوشارژ

سایت اوشارژ جهت سهولت در فرایند خرید شارژ اپلیکیشن اوشارژ را برای سیستم عامل اندروید معرفی نمود.کاربران گرامی می توانند از فروشگاه مایکت و یا به طور مستقیم این اپلیکیشن را بر روی گوشی خود نصب نمایند.اپلیکیشن وبسایت اوشارژ با ظاهری جذاب و هسته ایی قدرتمند عملیات خرید شارژ شما را براحتی مدیریت می کند.

اپلیکیشن اوشارژ در هر ماه به صورت اتوماتیک بروزرسانی می شود . ما در تولید این اپلیکیشن تمامی سعی خود را نمودیم تا کاربران بتوانند با سرعت و امنیت بالا عملیات شارژ خود را انجام دهند.علاوه بر این وبسایت اوشارژ دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت،معدن و تجارت می باشد و کاربران عزیز می توانند با خیالی آسوده و ایمن عملیات شارژ خود را مدیریت نمایند.

ایرانسل،بزرگتریناپراتورکشور

اپراتورایرانسل، از سال 1385 کار خود را به صورت حرفه ای آغاز نموده .است ایرانسل در ابتدا خدمات خود را در شهرهای بزرگی مانند: تهران، مشهد، شیراز، اصفهان و غیره آغاز نموده و سپس همه شهرهای ایران را زیر پوشش شبکه ایرانسل قرار داد. و این موضوع سبب شد تا در سال 1392، اپراتور ایرانسل به عنوان بزرگترین عرضه نماینده خطوط تلفن همراه و بزرگترین اپراتور کشور انتخاب شود.

خریدشارژایرانسل

تا به حال این اتفاق افتاده که از ایرانسل پیام دریافت کنید که از شارژ شما 4 ریال باقی مانده است، (من نمیدونم ایرانسل چه جوری روش میشه این پیام رو بفرسته!خوب بنویسید شارژ ندارید!(

اما از شوخی که بگذریم، ایرانسل راه های زیادی را برای خرید شارژ در اختیار مشترکین خود قرار داده است:

از جمله: خرید از طریق اینترنت(سایت اوشارژ)، از طریق کدهای ussd، از طریق کارت خوان ها، خرید شارژ به شکل حضوری و از طریق عابر بانک ها

در همه این روش ها به راحتی می توان شارژ ایرانسل را دریافت نموده و خط خود را شارژ نمایید.

خریداینترنتی،راحتترینراهخریدشارژ

اما راحت ترین و بهترین روش خرید شارژ از راه اینترنتی می باشد. شما می توانید با مراجعه به سایت های فروش کارت شارژ، به قسمت شارژ ایرانسل رفته و از بین کارت های شارژ ، که مبلغ آن ها از 2000 تا 20 هزار تومان است یک گزینه را انتخاب نموده و سپس شماره تلفن همراه خود را وارد نموده و پس از وارد کردن اطلاعات کارت بانکی، کد شارژ ایرانسل برای شما ارسال خواهد شد یا چنان چه خرید شارژ شما به صورت مستقیم باشد سیم کارت شما به طور اتوماتیک شارژ می شود.

پس از دریافت کد شارژ با (#کد شارژ خریداری شده *141*) خط خود را شارژ نمایید.

خریدشارژمستقیمایرانسل

برای خرید شارژ به صورت مستقیم، شما بایستی از کد ussd شارژ خود را تهیه کنید یا به سایت های معتبر رفته و گزینه شارژ را انتخاب نمایید و پس از انتخاب مبلغ شارژ، اطلاعات کارت خود را وارد نموده و سیم کارت شما به صورت مستقیم شارژ می شود.

خریداینترنت

یکی دیگر از خدمات اپراتور ایرانسل، خرید بسته های اینترنتی می باشد برای این منظور شما بایستی کد (#5*555*) را شماره گیری نموده و برای استعلام باقی مانده حجم اینترنت خود (4#*1*555*) را وارد نمایید

خریدشارژشگفتانگیزایرانسل!

شما با کد (#کد شارژ خریداری شده *144*) خط خود را به صورت شگفت انگیز شارژ نموده اید. بدین صورت که با وارد کردن این کد، شارژ سیم کارت شما بیست درصد بیشتر شده که باید در بازه زمانی خاصی شارژ خود را استفاده کنید.پس جهت شارژ سیم کارت خود می توانید با کد دستوری زیر از میزان شارژ خود آگاه شوید

2#*1*555*

همراهاول،اولیناپراتورایران

همراه اول، در ایران به عنوان اولین اپراتور فعالیت خود را آغاز کرد و پس از دو دهه فعالیت بیشترین تعداد مشترکین را از آن خود نموده است. اپراتور همراه اول نیز مانند سایر اپراتورها خدماتی به مشترکین خود عرضه می کند از جمله با افزایش شارژ سیم کارت خود می توانید از خدمات اینترنتی، پیامک، تلفنی و غیره همراه اول بهره بگیرید.

رایتل،اپراتورمشتریمدارونوآور

شرکت ارتباطی رایتل، فعالیت خود را از سال 1386 آغاز نموده است. رایتل سومین اپراتور تلفن همراه در ایران است، که هدف از تأسیس این شرکت فناوری نوین اطلاعات و ارتباطات بوده است و همه تلاش خود را در راستای ورود به بازار مخابرات ایران نموده است.

چگونهازباقیماندهیشارژرایتلخودمطعشویم؟

برای آگاهی از باقیمانده شارژ رایتل، کد #140* را در تلفن همراه خود وارد نموده و پس از آن دکمه سبز رنگ را را فشار دهید.

خریدبستههایاینترنتیرایتل

برای خرید بسته های اینترنتی در انواع اپراتور ها، راه های مختلفی وجود دارد که به راحتی می توان از آن ها بسته خود را خریداری کرد چنانچه قصد خرید بسته اینترنتی به صورت مستقیم از اپراتور رایتل را دارید (#142*) و برای اطلاع از باقیمانده بسته خود (#144*) وارد نمایید.

و در شارژ شور انگیز رایتل: میتوان از شارژ بیشتر بهره برد اما باید این شارژ را در زمان معینی مصرف نمایید. (#کد شارژ رایتل*145*)

خلاصه از همه این ها که بگذریم، خلاصه کلام این است: دوران چادرسرکردن و دویدن به سوپرمارکت برای خرید شارژ تمام شده! امروز شما میتوانید با رفتن به سایت های اینترنتی و با وارد کردن چند کد ناقابل سیمکارتتان را شارژ کنید. به همین راحتی!

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 30 آبان 1399 بروزرسانی: 30 آبان 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 1324

به "خرید شارژ را چگونه مدیریت کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید شارژ را چگونه مدیریت کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید