خرید اسباب بازی سگ

به گزارش مجله خبری تیرول، سگ های حیواناتی شیطون و بازیگوش هستند و عاشق جویدن هستند به همین منظور اگر شما این حیوان را دارید باید زمانی را برای بازی کردن با این حیوان بگذانید. قطعا دیدن بازی کردن سگ جذاب است ولی باید وقتی را صرف بازی کردن با سگ خود کنید.

خرید اسباب بازی سگ

مشاهده قیمت و خرید

وسایل مناسب برای بازی کردن با سگ

توپ: خرید یک توپ جهت بازی کردن با سگ بهترین وسیله برای سگ می باشد و تقریبا تمام سگ ها به این بازی علاق دارند. همچنین ویژگی این وسیله این میباشد که بدون هیچ زحمتی میتوانید با سگ خود بازی کنید.

دیسک و بومرنگ: این وسیله به دلیل اینکه سرعت و جهتشان مدام تغییر میکند باعث هیجانی شدن و یک بازی چالشی نیز محسوب میشود.

عروسک: عروسک هم یک اسباب بازی مناسب و سرگرم کننده برای سگ می باشد و سگ آن ها را با خود حمل میکنند یا هنگام خواب بغل میکنند ولی بعد از مدتی ممکنه سگتون عروسک رو خراب یا پاره کنه.

اسباب بازی های کشیدنی یا تاگ که با این وسیله ها میتوانید طناب کشی با سگتون ترتیب بدید.

وسایل دیگر از جمله اسباب بازی دندونی برای توله سگ ها به دلیل خارش لثه به دلیل دندان در آوردن ، عروسک های صدا دار ، اسباب بازی های طنابی ، استخوان و در کل اسباب بازی هایی که سگ شما را فعال کند و بتواند آنرا بجویید از دیگر اسباب بازی مخصوص سگ می باشد.

اسباب بازی هوشمند هم مانند استخوان هوشمند که میتوان با اپلیکیشن موبایل آن را در صورت دوری از سگ یا تنهایی سگ کنترل کنید نیز یک اسباب بازی مناسب می باشد.

مشاهده قیمت و خرید

اسباب بازی سگ باید چه ویژگی هایی داشته باشد

اولین چیزی که باید توجه کنید سن و سال سگ است. اگر توله سگ دارید باید به دلیل خارش لثه اسباب بازی دندونی برای آن خریداری کنید.

شما باید با یک تیر چند نشان بزنید ، میتوانید با خرید اسباب بازی های جایزه ای ، فکری ، پازل و… هم سگتان را سرگرم کنید هم از نظر هوشی و ذهنی سگتان را کنترل کنید.

نکاتی درمورد داشتن اسباب بازی سگ

توجه داشته باشید که خرید یک اسباب بازی میتواند از وسایل خانه شما نیز محافظت کند زیرا سگ بازیگوش و بسیار پر انرژی است.

چند وقت یکبار اسباب بازی ها را شسته و تمیز کنید. اگر سگ کوچکی دارید نباید اسباب بازی های کوچک خریداری کنید زیرا خوردن آن ها ممکن است برای سگتان خطرناک باشد.

در اخر جهت خوشحالی و شاداب شدن سگ میتوانید اسباب بازی هایی را جهت بازی با آن تهیه کنید و توجه داشته باشید که با سگتون هم هم بازی بشین.

قیمت اسباب بازی سگ حدودا بین 15 تا 150 ت می باشد.

مشاهده قیمت و خرید

منبع: مجله چاپخونه
انتشار: 14 بهمن 1399 بروزرسانی: 14 بهمن 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 1470

به "خرید اسباب بازی سگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید اسباب بازی سگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید