خبرنگاران مدیرکل شهرسازی کرمان: پروانه ساختمانی طرح اقدام ملی مسکن مشمول 50 درصد تخفیف می گردد

به گزارش مجله خبری تیرول، کرمان - خبرنگاران - مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان گفت: 50 درصد تخفیف هزینه های صدور پروانه های ساختمانی در طرح اقدام ملی مسکن تا زمان تصویب قانون در مجلس شورای اسلامی و یا مصوبه هیات وزیران از سوی شهرداری ها لحاظ می گردد.

خبرنگاران مدیرکل شهرسازی کرمان: پروانه ساختمانی طرح اقدام ملی مسکن مشمول 50 درصد تخفیف می گردد

جهت دریافت خدمات قیمت درب ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

علی حاجی زاده روز یکشنبه در نشست شورای مسکن استان کرمان با ارائه گزارشی از آخرین شرایط پروژه های طرح اقدام ملی مسکن اضافه کرد: در صورت و تصویب نشدن این قانون پس از انتها پروژه در مدت زمان 24 تا 36 ماه شهرداری ها مبلغ(50 درصد) را از شرکت های تعاونی مسکن دریافت خواهند کرد.

وی گفت: ملاک معرفی تعاونی های مسکن به متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن تائیدیه اداره کل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی استان است و شرکت تعاونی هایی به مردم معرفی خواهند شد که دارای سابقه درخشان و پیروز باشند و مجوزات لازم را اخذ نموده باشند.

دبیر شورای مسکن استان کرمان گفت: پس از اطلاع رسانی دقیق از سوی ادارات کل راه و شهرسازی، بهزیستی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی به تمامی اعضای تعاونی مسکن مددجویان بهزیستی در راستای اتمام و معین تکلیف پروژه 192 واحدی مسکن آنان، هریک اعضای تعاونی مسکن مددجویان که واریز وجه سهم آورده خود را پرداخت نکنند، حذف خواهند شد.

400 واحد مسکن مهر با پیشرفت بالای 85 درصد در کرمان باقی مانده است

وی مطرح نمود: در مجموع میزان 400 واحد از پروژه مسکن مهر استان کرمان در شهرهای بم، بافت و کرمان با پیشرفت فیزیکی بالای 85 درصدخاطر باقی مانده است.

حاجی زاده ادامه داد: افراد بدحساب در سایر پروژه های تفاهم نامه های سه جانبه چنانچه سهم آروده بر اساس مصوبات شورای مسکن استان را پرداخت نکنند، پس از اخطاریه اداره کل راه و شهرسازی استان حذف خواهند شد.

وی با اشاره به احداث واحدهای تجاری سایت مسکن مهر زرند که متاسفانه کار واگذاری آنان انجام نشده از مصوبه این نشست مبنی بر خارج سازی سندعرصه آنان که تفکیک هم شده از رهن بانک ملی جهت واگذاری آن واحدها تجاری به مردم خبرداد.

شورای مسکن به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و با حضور مهندس حاجی زاده مدیرکل راه و شهرسازی و کلیه اعضاءشورای مسکن استان در محل سالن شهید مرتضوی استانداری کرمان برگزار گردید.

منبع: ایرنا
انتشار: 15 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 1106

به "خبرنگاران مدیرکل شهرسازی کرمان: پروانه ساختمانی طرح اقدام ملی مسکن مشمول 50 درصد تخفیف می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مدیرکل شهرسازی کرمان: پروانه ساختمانی طرح اقدام ملی مسکن مشمول 50 درصد تخفیف می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید