خبرنگاران شیوع ویروس کرونا الکترونیکی شدن امور اداری را سرعت بخشید

به گزارش مجله خبری تیرول، یزد- خبرنگاران- رییس نظام مهندسی شهرستان میبد گفت: شیوع ویروس کرونا با وجود ایجاد مشکلاتی برای مردم سبب برنامه ریزی بیشتر برای تکمیل سامانه های الکترونیکی سازمان ها به ویژه این تشکل و کاهش رفت و آمدهای مرتبط به پیگیری امور اداری و پاسخگویی 48 ساعته به شهروندان شد.

خبرنگاران شیوع ویروس کرونا الکترونیکی شدن امور اداری را سرعت بخشید

به گزارش خبرنگاران محمدحسین صباغی فیروزآبادی یکشنبه شب در آستانه روز مهندس (پنجم اسفند ماه) در نشست خبری با خبرنگاران اضافه نمود: ایجاد سامانه های مشترک و ارتباط الکترونیکی بین نهادها به خصوص شهرداری و نظام مهندسی موجب ایجاد دگرگونی و تسریع در به خاتمه رساندن پرونده های اداری می گردد.

وی یادآور شد: ویروس کرونا بر روی خیلی مشاغل و زندگی روزمره مردم تاثیر داشت ولی با این حال موجب روی دادن اتفاق های مهم و درس دریافت و برداشتن گام هایی به سمت ارتقای شبکه ها و سامانه ها و فنی تر شدن و به روز شدن آموزش ها شد.

رییس نظام مهندسی میبد در ادامه با اشاره به زلزله خیز بودن کشور گفت: باید با فرهنگ سازی و به یاری رسانه ها استفاده از دانش نظام مهندسی و به کارگیری اصولی ابزار و مصالح و مواد اولیه به ساختمان سازی ایمن با صرف پنج درصد هزینه ساخت را در جامعه رواج داد.

صباغی فیروزآبادی در پاسخ به سووال خبرنگاران نیز با اشاره به اینکه بیشتر مردم خود سازنده ساختمان ها هستند ، نسبت به فرهنگ سازی ساخت و ساز ایمن ، وقت گذاشتن و دقت در ساختمان سازی تاکید نمود.

وی توضیح داد: در همه جا حتی در دریا با رعایت شرایط و اصول و استفاده از انواع مواد اولیه و مصالح با توجه به فضا و محیط جغرافیایی و مقاومت زمین می توان به صورت ایمن ساختمان سازی کرد.

این مسوول همچنین در خصوص مسکن مهر گفت: با وجود ایرادها و کم کاری ها و نبود اجرای مناسب پروژه مسکن مهر ، نباید نقاط قوت آن را نیز نادیده گرفت ، این پروژه تجربه ای برای برنامه ریزی طرح ملی مسکن با نظارت بنیاد مسکن و سازمان مهندسی شد.

روز پنجم اسفند ماه در تقویم جمهوری اسلامی ایران به یاد دانشمند عظیم ایرانی خواجه نصیرالدین طوسی روز مهندس نامگذاری شده است.

مرکز شهرستان 106 هزار نفری میبد در 50 کیلومتری شمال غرب شهر یزد قرار گرفته است.

منبع: ایرنا
انتشار: 3 فروردین 1400 بروزرسانی: 3 فروردین 1400 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 1568

به "خبرنگاران شیوع ویروس کرونا الکترونیکی شدن امور اداری را سرعت بخشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شیوع ویروس کرونا الکترونیکی شدن امور اداری را سرعت بخشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید