خبرنگاران تصادفات درون شهری گیلان 12 درصد کاهش یافت

به گزارش مجله خبری تیرول، رشت - خبرنگاران- رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی گیلان از کاهش 12 درصدی تصادفات درون شهری در سال گذشته خبر داد.

خبرنگاران تصادفات درون شهری گیلان 12 درصد کاهش یافت

سرهنگ امیر طالبی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت :طی چهار سال ما قبل 98 ؛ افزایش فوتی تصادفات را در معابر درون شهری استان داشتیم اما سال 98 در تمامی تصادفات اعم از خسارتی ، جرحی و فوتی کاهش را شاهد بودیم.

وی آموزش موتورسواران و عابران پیاده را در کاهش تصادفات استان موثر خواند و افزود: به منظور آموزش موتورسواران محله های پر خطر را شناسایی کردیم و در محلات، مساجد و مدارس آموزش های لازم به گروههای هدف داده شد.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی گیلان گفت: افزون بر پنج هزار کلاه ایمنی رایگان به راکبان موتورسیکلت آموزش دیده اهدا ء و برای آموزش عابران پیاده نیز از ظرفیت های مختلفی همچون مساجد بهره گرفته شد .

وی همچنین از کاهش چشمگیر تردد خودرو (به ویژه در مبادی ورودی) به شهرها خبر داد و گفت: خوشبختانه بیشتر مردم به توصیه ها توجه کرده اند و کسانی که وارد استان می شوند ، به قصد سفر و گردشگری وارد گیلان نمی شوند .

سرهنگ طالبی با اشاره به شلوغی نسبی معابر شهری در روزهای پایانی سال گفت: در حال حاضر ترافیک درون شهری استان عادی و روان است و معابر به نسبت خلوت هستند.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی گیلان از مردم خواست تا همچنان از ترددهای غیر ضروری پرهیز کنند و در این مقطع زمانیکه بیمارستان ها کانون ویروس کرونا هستند ، برای خود و خانواده و کادر درمانی مشکل آفرین نشوند.

منبع: ایرنا
انتشار: 19 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 929

به "خبرنگاران تصادفات درون شهری گیلان 12 درصد کاهش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تصادفات درون شهری گیلان 12 درصد کاهش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید