خارج کردن جسد زن جوان از قسمت شمالی صحن امامزاده داوود

به گزارش مجله خبری تیرول، معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از پیدا شدن پیکر یک خانم در امامزداه داوود اطلاع داد.

خارج کردن جسد زن جوان از قسمت شمالی صحن امامزاده داوود

مرتضی مرادی پور روز شنبه با اعلام این خبر به ایرنا اضافه نمود: امروز پیکر یک خانم در مرکز خرید بالای حرم امام زاده داوود پیدا شد و به مقامات نیروی انتظامی تحویل داده شد.

وی با بیان اینکه در 2 روز گذشته پیکر 18 نفر پیدا شده بود، گفت: بیشتر عملیات جستجو به سرانجام رسیده، اما تا مصوبه ستاد بحران تهران، جستجو ها را ادامه می دهیم.

مرادی پور درباره ریزش بخشی از جاده امامزاده داوود اظهارداشت: به علت وقوع باران با رانش های محدود روبرو هستیم، اما راهداری حضور دارد و مسئله ای در این بخش نداریم.

سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران نیز در این باره به خبرنگار گفت: در سومین روز از عملیات جستجو دقایقی قبل جسد یک خانم جوان در قسمت شمالی صحن امامزاده داود (ع) و در داخل یک رستوران که در روز گذشته نیز چندین جسد در این محل کشف شده بود به وسیله آتش نشانان از سیلاب خارج شد.

وی اضافه نمود: نیرو های آتش نشانی و هلال احمر نیز روز گذشته در مجموع پیروز شدند 11 جسد را کشف نمایند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران ادامه داد: عملیات جستجو در قسمت بالا و پایین بازارچه امامزاده داوود (ع) و بعلاوه قسمت رودخانه کن همچنان ادامه دارد.

به گفته وی، با همکاری نیرو های امدادی سرعت عملیات جستجو از سرعت خوبی برخوردار است و این عملیات با هماهنگی بیشتری در حال اجرا است.

ساعت یک و 30 دقیقه بامداد پنجشنبه 6 مرداد، در پی بارش شدید در تهران و رانش زمین، سیل در منطقه امامزاده داوود (ع) در شمال مرکز جاری شد و حجم زیادی از گل و لای را در این منطقه و روستا های اطراف برجای گذاشت.

منبع: فرارو
انتشار: 12 مرداد 1401 بروزرسانی: 12 مرداد 1401 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 2170

به "خارج کردن جسد زن جوان از قسمت شمالی صحن امامزاده داوود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خارج کردن جسد زن جوان از قسمت شمالی صحن امامزاده داوود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید