حذف نمایندگان ایران از مسابقات آزاد اسنوکر انگلیس، شکست وفایی مقابل مرد شماره 4 دنیا

به گزارش مجله خبری تیرول، حسین وفایی نماینده اسنوکر ایران مقابل مرد شماره چهار اسنوکر دنیا در یک بازی بسیار نزدیک باخت و از دور مسابقات آزاد انگلیس کنار رفت.

حذف نمایندگان ایران از مسابقات آزاد اسنوکر انگلیس، شکست وفایی مقابل مرد شماره 4 دنیا

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای تحصیلی انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران، حسین وفایی ملی پوش اسنوکر ایران که پیروز شده بود به مرحله یک هشتم نهایی مسابقات آزاد انگلیس برسد، پنجشنبه شب از ساعت 21:30 به مصاف مارک سلبی ستاره انگلیسی اسنوکر دنیا رفت و سلبی توانست در یک بازی بسیار نزدیک نماینده ایران را با نتیجه چهار بر سه شکست دهد.

مارک سلبی در رده چهارم دنیا قرار گرفته است و حسین وفایی در صندلی 39 بهترین اسنوکربازان دنیا ایستاده است. این بازی در فریم آخر بسیار نزدیک دنبال شد به طوری که وفایی می توانست پیروز این ملاقات گردد اما در این رقابت که چهار ساعت به طول انجامید، نماینده ایران مغلوب شد و از دور رقابت ها کنار رفت. از حریف وفایی در یک هشتم نهایی این رقابت ها به عنوان مدافع قهرمانی این مسابقات یاد می گردد.

همچنین وفایی در دور اول این رقابت ها پیروز شد لوکاس کلیکرز را با نتیجه 4 بر صفر شکست دهد و به دور دوم این مسابقات راه پیدا کند. ملی پوش اسنوکر ایران در دور دوم این مسابقات با جو پری انگلستانی به رقابت پرداخت که در آخر با نتیجه 4 بر 3 پیروز شد. نماینده اسنوکر ایران در دور سوم این رقابت ها جیمی کلارک ولزی را با نتیجه 4 بر 2 شکست داد.

از نتایج جالب دور سوم این رقابت ها می توان به حذف زودهنگام ستاره اسنوکر دنیا اشاره نمود. رونی اُ سالیوان مقابل متیو استیونز با نتیجه چهار بر یک مغلوب شد و از دور رقابت ها کنار رفت.

سهیل واحدی دیگر نماینده اسنوکر ایران در دور نخستین با اوکانر انگلیسی مسابقه داد. واحدی که در رده 82 بهترین اسنوکربازان قرار گرفته است، در این بازی با نتیجه نزدیک 4 بر 3 مغلوب شد و از راهیابی به مرحله بعدی این مسابقات بازماند.

پس از برگزاری پیروز رقابت های حضوری اسنوکر با توجه به شیوع کرونا، شاهد مسابقات بیشتری در این رشته هستیم. در جدیدترین رقابت ها، مسابقات آزاد انگلیس در استادیوم مارشال آرنا از 21 مهر کار خود را شروع نموده است و اسنوکربازان بزرگی برای کسب مقام با حریفان به رقابت می پردازند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 آبان 1399 بروزرسانی: 25 آبان 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 1314

به "حذف نمایندگان ایران از مسابقات آزاد اسنوکر انگلیس، شکست وفایی مقابل مرد شماره 4 دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حذف نمایندگان ایران از مسابقات آزاد اسنوکر انگلیس، شکست وفایی مقابل مرد شماره 4 دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید