حاجی میرزایی: نباید اجازه دهیم کرونا محرومیت سیستان و بلوچستان را تشدید کند

به گزارش مجله خبری تیرول، تهران (پانا) - وزیر آموزش وپرورش در تماس تلفنی با محسن ستیز نارویی مدیر آموزش وپرورش ناحیه یک زاهدان درباره شرایط آموزش دانش آموزان این منطقه در دوران کرونا را پیگیری کرد.

حاجی میرزایی: نباید اجازه دهیم کرونا محرومیت سیستان و بلوچستان را تشدید کند

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش، محسن ستیز نارویی در این گفت وگو اظهار کرد: طبق دستورالعمل های شیوع کرونا و بر اساس شرایط استان و اطلس آموزشی، آموزش را در منطقه دنبال می کنیم.

وی بابیان اینکه دانش آموزان نیازمند که از آموزش های مجازی دور هستند، شناسایی شده است، گفت: به دلیل نگرانی از شرایط آموزش دانش آموزان بی بضاعت که گوشی هوشمند و تبلت ندارند فهرستی را تهیه کردیم و به آموزش و پرورش استان ارائه دادیم.

مدیر آموزش وپرورش ناحیه یک زاهدان گفت: در شرایط نارنجی آموزش ها غیرحضوری است و انتها هر هفته آمار افرادی که از هریک از وسایل برای ادامه آموزش خود استفاده نموده اند را اعلام می کنیم.

وی با اشاره به اینکه شبکه شاد بستر اصلی آموزش مجازی در این منطقه است، گفت: در هفته گذشته بیشترین آمار ارائه آموزش غیرحضوری به وسیله شبکه شاد بوده است و این شبکه در اولویت های ارائه آموزش واقع شده است.

نارویی بابیان بعضی از مسائل شبکه شاد مانند کندی سرعت اضافه کرد: این مشکل در بعضی از مدارس دیده می گردد. فهرستی از حضوروغیاب دانش آموزان را نیز در اختیارداریم.

مدیر آموزش وپرورش ناحیه یک زاهدان بابیان اینکه 10هزار و 751نفر به وسیله درس نامه آموزش خود را دنبال می نمایند، مطرح کرد: 23درصد دانش آموزان به وسیله شبکه شاد و مابقی دانش آموزان به وسیله پیغام رسان های دیگر به آموزش دسترسی دارند.

وزیر آموزش وپرورش در این گفت وگو نحوه و نوع آموزش به 81هزار دانش آموز ناحیه یک زاهدان را پیگیری کرد.

محسن حاجی میرزایی در این تماس تلفنی توصیه کرد: حتماً از مدارس بازدید کنید و با معلمان ارتباط داشته باشید. اجازه ندهید کرونا محرومیت سیستان و بلوچستان را تشدید کند. مدیران باید هرروز شرایط آموزش را پیگیری نمایند و با خانواده ها در تماس باشند.

وی همچنین تأکید کرد: مهم این است فردی از آموزش محروم نگردد این اطمینان را باید شما داشته باشید و به ما هم این اطمینان را بدهید.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 14 بهمن 1399 بروزرسانی: 14 بهمن 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 1469

به "حاجی میرزایی: نباید اجازه دهیم کرونا محرومیت سیستان و بلوچستان را تشدید کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حاجی میرزایی: نباید اجازه دهیم کرونا محرومیت سیستان و بلوچستان را تشدید کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید