جمعی از دانشجویان خواهان اقدام وزیر امور خارجه در مورد بازخواست سفیر انگلیس در کشورمان شدند

به گزارش مجله خبری تیرول، جمعی از دانشجویان با تجمع در مقابل وزارت امور خارجه، خواهان اقدام وزیر امور خارجه در مورد بازخواست سفیر انگلیس در کشورمان شدند.

جمعی از دانشجویان خواهان اقدام وزیر امور خارجه در مورد بازخواست سفیر انگلیس در کشورمان شدند

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید. از شهرهای زیبایی همچون لندن و منچستر دیدن کنید، سوار چرخ فلک چشم لندن شوید و از تعطیلات حسابی لذت ببرید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، جمعی از دانشجویان با تجمع در مقابل وزارت امور خارجه، خواهان اقدام وزیر امور خارجه در مورد بازخواست سفیر انگلیس در کشورمان شدند.

در این تجمع دانشجویان تاکید کردند که اگر مسئولان صدای ملت انقلابی را نشوند و موضوع اخراج فوری سفیر انگلیس را در دستور کار خود قرار ندهند، سطح مطالبه دانشجویان بالاتر خواهد رفت و نه تنها سفیر انگلیس اخراج باید شود؛ بلکه سفارت انگلستان نیز باید تعطیل شود.

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

همچنین در این تجمع معترضین به عملکرد سفیر انگلیس در ایران شعار های هیهات من الذله، ملت ما بیدار است از انگلیس بیزار است، می جنگیم می جنگیم ذلت نمی پذیریم، سفیر انگلستان اخراج باید شود سفارت انگلیس تعطیل باید شود، سفیر آشوبگران اخراج باید شود و وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد ارتش جهان نتواند که جوابم دهد را سر دادند.

همچنین سهیل کیارش نماینده دانشجویان در جمع معترضین به عملکرد سفیر انگلیس گفت: مطالبه ما تعطیلی سفارت انگلیس است و اگر در یکی دو روز آینده این اتفاق توسط وزارت امور خارجه نیفتد ما مطالبه خود را از مجلس برای استیضاح وزیر امور خارجه مطرح خواهیم کرد و تا حصول نتیجه نیز مطالبه خود را پیگیری می کنیم.

وی با بیان اینکه در صورت عدم اخراج سفیر انگلیس از ایران تجمع دیگری را در مقابل مجلس برگزار خواهیم کرد، اضافه نمود: در روز های اخیر برای همه اقشار مردم ایران روشن شده که صحنه گردانی آشوب ها، اغتشاشات، توهین به مقدسات و توهین به شهدای مقاومت مشخصا به عهده سفارت انگلستان و شخص سفیر بوده است بنابراین اگر وزارت امور خارجه واکنش درخور و حداکثری در رابطه با این موضوع انجام ندهد ملت اعم از دانشجویان، طلاب و مردم انقلابی اقدامات وزارت امور خارجه را در پازل طراحی شده انگلیس قلمداد خواهند کرد.

نماینده دانشجویان معترض به عملکرد سفیر انگلیس گفت: همان طور که رهبر معظم انقلاب در سال 88 فرمودند که سکوت در فتنه همراهی با فتنه است یقینا سکوت در مقابل تعرض بیگانگان هم مساوی با تعرض به ملت خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 791

به "جمعی از دانشجویان خواهان اقدام وزیر امور خارجه در مورد بازخواست سفیر انگلیس در کشورمان شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جمعی از دانشجویان خواهان اقدام وزیر امور خارجه در مورد بازخواست سفیر انگلیس در کشورمان شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید